انتشار تصویری جدید از گلکسی تب S2 سامسونگ

به نظر می رسد که دیگر چیزی به رونمایی از نسل دوم تبلت های سری تب اس سامسونگ  یا همان گلکسی تب S2 نمانده است.پس از انتشار مشخصات ، تصاویر کاور ضربه گیر و کسب مجوز از سازمان TEENA چین ، حالا دو تصویر جدید دیگر از گلکسی تب اس ۲ منتشر شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اطلاعات این تبلت و شماره‌ی مدل آن که در قسمت پایینی قرار گرفته‌ است، کمی ناشیانه ویرایش شده است. اما با توجه به اطلاعاتی که قبل از TENAA در اختیار داشتیم، شماره‌ی مدل این تبلت، SM-T715 بوده و این تصاویر نیز به تبلت بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Tab S2 مربوط می‌شوند.

مدل ۸ اینچی این تبلت از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲۰۴۸x1536 پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ بهره می برد.در مشخصات منتشر شده ، وزن این تبلت ۲۶۰ گرم ذکر شده و ضخامت آن هم ۵.۴ میلیمتر است که با این ضخامت گلکس تب اس۲ عنوان باریک‌ترین تبلت تولیدشده تا امروز را از آن خود خواهد کرد.تب اس۲ به اندروید لالی‌پاپ، پردازنده هشت هسته ای ۱.۹ گیگاهرتزی، سه گیگابایت رم، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و دوربین عقب ۸ مگاپیکسل مجهز است. حذف MicroSD در گلکسی تب اس۲ تکرار نخواهد شد و امکان افزایش حافظه دستگاه وجود دارد.

انتظار می‌رود که تبلت Samsung Galaxy Tab S2 در ماه جاری و البته در روزی نامشخص، به صورت رسمی و در دو مدل ۸ و ۹.۷ اینچی معرفی شود.

منبع : gsmarena