نگاهی به کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 به همراه تریلر تمام بازی های معرفی شده

وسیعی از بازی‌های جدید، از برنامه‌ها، مشارکت‌ها و اطلاعات جدیدی از جمله پشتیبانی هدست Hololens از بازی‌هایی مانند Minecraft خبر داد.در این مطلب مهمترین موارد کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 را با هم مرور خواهیم کرد.ضمنا تریلر تمام بازی های این کنفرانس در کنار توضیحات آنها آورده شده است.با گجت نیوز همراه باشید.

Halo 5: Guardians

microsoft-e3-2015-1

مایکروسافت جزییات بیشتری را درباره بازی Halo 5: Guadians ارایه داده است، از جمله اطلاعاتی درباره ماموریت Spartan Locke برای تعقیب Master Chief، گیم پلی بازی و دشمنان جدید. دیروز هم چنین از Warzone، حالت چندنفره بازی Halo 5 نیز رونمایی شد.میتوان گفت Halo 5 مورد انتظار ترین عنوان انحصاری Xbox One بوده و طرفداران این کنسول مایکروسافتی می توانند از انجام این بازی خوش ساخت لذت ببرند.

تریلر بازی Halo 5: Guardians در نمایشگاه E3 2015 :

ReCore

microsoft-e3-2015-2

طراحان بازی‌های Metriod و Mega Man در حال کار بر روی بازی اول شخص Recore هستند.تریلر نمایش داده شده از بازی یک زن همراه با سگ روباتی خود را در بیابانی متروک نشان می دهد که با دشمنان عجیب و روباتیک خود می جنگد.اطلاعات چندانی از گیم پلی بازی منتشر نشده و ظاهرا شاهد گرافیک هنری از این عنوان خواهیم بود.عنوان Recore مطابق تریلر نمایش داده شده در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد.

تریلر بازی Fallout Shelter در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵  :

Fallout 4

microsoft-e3-2015-3

اولین جزییات مربوط به بازی Fallout 4 در کنفرانس بتسدا معرفی شد.با این حال بتسدا برخی از اخبار مربوط به این بازی را باری کنفرانس مایکروسافت نگه داشت که از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی از قابلیت‌های نسخه PC این بازی در ایکس باکس وان و عرضه رایگان بازی Fallout 3 همراه با نسخه مخصوص ایکس باکس وان Fallout 4 اشاره کرد.

تریلر بازی Fallout ۴ در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵ :

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

microsoft-e3-2015-4

بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 درواقع نسخه ارتقاع یافته Plants vs. Zombies: Garden Warfare است که تنها به صورت آنلاین برای PC وOne Xbox عرضه خواهد شد.این عنوان توانست در نسخه ابتدایی خود محبوبیت بسیاری در فضای بازی های آنلاین بدست آورد.شرکت EA که وظیفه انتشار این عنوان جذاب را بر عهده دارد اعلام کرد که نسخه دومPlants vs. Zombies: Garden Warfare برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.طبق گفته ناشران بازی اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تریلر بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 :

Forza Motorsport 6

microsoft-e3-2015-5

Forza Motorsport یک فرنچایز انحصاری و وفادار کنسول Xbox بوده که طرفداران می توانند همیشه از یک عنوان ماشین سواری خوش ساخت لذت ببرند.از تریلر نمایش داده شده می توان ارتقا بسیار بالای سطح گرافیک را فهمید.طبق اطلاعات منتشر شده نسخه جدید بازی Forza شامل ۴۵۰ خودرو، ۲۶ مپ و پیست مسابقه مختلف است.مایکروسافت اعلام کرد Forza Motorsport 6 در ۱۵ سپتامبر سال جاری برای کسنول ایکس باکس وان به صورت انحصاری عرضه می‌شود.

تریلر بازی Forza Motorsport ۶ در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵ :

Dark Souls III

microsoft-e3-2015-6

اگر به خاطر داشته باشد عنوان Dark Souls II نامزد دریافت برترین بازی نقش آفرینی سال ۲۰۱۴ بود و به خوبی توانست همانند نسخه اول موفقیت چشم گیری در مقابل رقیبان خوش نامی همچون Middle Earth Shadow، The Elder Scrolls Skyrim بدست آورد.حال مایکروسافت از این شهرت استفاده کرده و با نمایش تریلری کوتاه از نسخه سوم این عنوان پرده برداری کرد.تاریخ دقیق انتشار نسخه سوم این بازی نقش آفرینی مشخص نشده تنها می دانیم بازی در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه می‌شود.

تریلر بازی Dark Souls III در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵ :

The Division Beta

microsoft-e3-2015-7

همچنان انتظار برای آخرین دست آورد تام کلنسی!همانطور که انتظار می رفت بازی در E3 امسال به نمایش گذاشته شد و می توانیم این بازی را در هشتم مارس سال ۲۰۱۶ میلادی بازی کنیم. بازی طبق اطلاعات از قبل منتشر شده عنوان The Division برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.همچنین مایکروسافت خبر داد بازیThe Division دسامبر سال جاری به صورت بتا برای کاربران ایکس باکس وان ارایه می شود.

تریلر بازی The Division Beta در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵

Rainbow Six Siege

microsoft-e3-2015-8

نقطه قوت بازی Rainbow Six Siege را می توان تمرکز بر روی بخش چند نفره دانست که به طور زنده در کنفرانس نمایش داده شد.شرکت Ubisoft روز گذشته اعلام کرد افرادی که بازی Rainbow Six Siege خریده اند می توانند نسخه یک و دو بازی Rainbow Six Vegas را به همراه نسخه ی ایکس باکس وان به صورت رایگان دریافت کنند.همچنین یوبی‌سافت به طور رسمی در کنفرانس مایکروسافت E3 2015 تاریخ عرضه بازی Rainbow Six Siege را اعلام کرد.

 تریلر بازی Rainbow Six Siege در نمایشگاه E3 2015

Gigantic

microsoft-e3-2015-9

بازی جدید Gigantic که توسط مایکروسافت در کنفرانس E3 2015 معرفی شد. سبک این بازی آنلاین و انحصاری MOBA بوده که به تازگی در حال رشد و شکوفایی است.مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بتای بازی Gigantic در ماه آگوست سال جاری برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

تریلر بازی Gigantic در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵ :

چهار بازی برای پروژه ID@Xbox

microsoft-e3-2015-10

برنامه‌ی ID@Xbox در واقع به تمامی بازی‌سازهای مستقلی که بازی خود را ابتدا بر روی ایکس‌باکس وان یا همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه کند، امتیازاتی نظیر کیت توسعه‌ی بازی، موتور بازی‌سازی و همچنین حمایت مایکروسافت به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.حال در راستای چنین فعالیتی مایکروسافت از عرضه چهار بازی جدید به نام‌های Cuphead، Tacoma، Ashen و Beyond Eyes برای ایکس باکس وان از طریق برنامه ID@XBOX خبر داد.

مایکروسافت ID@Xbox در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵

Ion

microsoft-e3-2015-11

بازی Ion محصول بعدی خالق بازی DayZ است.اگرچه اطلاعات دقیقی درباره این بازی جدید منتشر نشده است، پیش بینی می شود که گیمر بتواند در این بازی بدن خود را با سایرین تعویض کند.برای اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار اخبار کامل تر از سوی سازندگان بازی باشیم.

Rise of the Tomb Raider

microsoft-e3-2015-12

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 اولین تریلر از گیم‌پلی بازی موردانتظار Rise of the Tomb Raider منتشر شد.در این تریلر که تنها بخش‌های پلتفرمینگ بازی را نشان می‌دهد، می‌توان چهره تغییر یافته لارا نسبت به سال ۲۰۱۳ و دردسرهایی که این شخصیت دوست‌داشتنی همیشه گرفتار آن می‌شود را مشاهده کنید.مایکروسافت اعلام کرد که بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری آماده عرضه خواهد بود.

تریلر بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه E3 2015

مجموعه Rare

microsoft-e3-2015-13

شرکت Rare به مناسبت ۳۰امین سالگردش قصد دارد مجموعه ای از ۳۰ بازی Rare، شامل Battletoads و Banjo-Kazooie و غیره را در اختیار هواداران خود قرار دهد. این مجموعه بازی در چهارم آگوست برای ایکس باکس وان عرضه می شود.

Sea of Thieves

microsoft-e3-2015-14

استودیوی Rare از بازی انحصاری Sea of Thieves در کنفرانس مایکروسافت پرده برداری کرد.بازی در سبک چندنفره اول‌شخص تیر‌اندازی به صورت آنلاین است.استودیوی Rareبازی Sea of Thieves را باشکوه‌ترین بازی تاریخ خود نامگذاری کرد.این بازی ماجراجویی به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. گرافیک بازی Sea of Thieves بسیار هنری و فوق العاده کار شده و می توانید به ماجراجویی های مختلف در دریا ها بپردازید.بازی Sea of Thieves جدیدترین Ip شرکت Rare، یک بازی اکتشافی دزد دریایی چند نفره است که سال ۲۰۱۶ میلادی برای ایکس باکس وان و PC عرضه می شود.

تریلر بازی Sea of Thieves در نمایشگاه E3 2015

Fable Legends

microsoft-e3-2015-15

شرکت مایکروسافت تریلر جدید بازی Fable Legends را به نمایش گذاشته و تعطیلات سال ۲۰۱۵ را نیز به عنوان زمان عرضه آن تعیین کرد.Fable: Legends سال گذشته در کنفرانس E3 2014 مایکروسافت به عنوان یک بازی رایگان معرفی و مشخص شد در سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. این بازی از قابلیت cross-platform (اشتراک بازی به صورت آنلاین در پلتفرم های ایکس باکس وان و PC) پشتیبانی می‌کند و بنابر صحبت‌های مایکروسافت، استودیو لاین‌هِد، سازنده این بازی برنامه‌های طولانی مدتی را برای عرضه محتوای جدید برای این بازی نقش‌آفرینی رایگان دارد.

تریلر بازی Fable Legends در نمایشگاه E3 2015

Gears of War: Ultimate Edition

microsoft-e3-2015-16

نسخه جدیدی از بازی Gears of War، در ۲۵ آگوست سال جاری ارایه خواهد شد. این نسخه دارای کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل لوده و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه طراحی شده است.

Gears of War 4

microsoft-e3-2015-17

مایکروسافت از بازی Gears of War 4 همراه با دموی گیم پلی بازی و زمان عرضه در تعطیلات سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. Gears of War جدید توسط راد فرگوسن رهبری می‌شود. شخصی که با سه شماره اول این بازی و همکاری در ساخت BioShock Infinite شناخته می‌شود.گیم پلی منتشر شده از بازی نشان از تم سیاه و خشن همیشگی این عنوان پرطرفدار و فوق العاده می دهد.

تریلر بازی Gears of War ۴ در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵

ویژگی Backward Compatibility

microsoft-e3-2015-18

ایکس باکس وان به شما اجازه می‌دهد بازی های در حال ساخت را بازی کنید!مایکروسافت اعلام کرده است که از زمستان سال جاری میلادی، کنسول بازی ایکس باکس وان مبتنی بر ویژگی Backward Compatibility از بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس ۳۶۰ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

کنترل بی سیم Xbox Elite

microsoft-e3-2015-19

مایکروسافت از کنترل بی سیم جدید و قابل شخصی سازی جدید خود به نام Xbox Elite رونمایی کرد.این کنترل شامل اجزای قابل تعویض، دکمه‌های قبل برنامه‌ریزی است که می توانید ویژگی های بیشتر آن را از ویدیو منتشر شده در نمایشگاه E3 2015 ببینید.

معرفی Hololens Minecraft

microsoft-e3-2015-20

مایکروسافت امسال از نسخه جدید بازی Minecraft مخصوص هدست های Hololens رونمایی کرد.هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت به نام هولولنز که پیش تر در کنفرانس مایکروسافت معرفی شده بود این بار به عنوان یک تکنولوژی جدید در صنعت بازی به نمایش گذاشته شد. مایکروسافت قصد دارد با استفاده از این تکنولوژی جدید، دنیای بازی های ویدیویی را متحول کند.مایکروسافت در حال ساخت نسخه‌ی ویژه از بازی محبوب Minecraft است که به طور اختصاصی برای هدست هولولنز عرضه می‌شود.شما می‌توانید این بازی را به وسیله‌ی یک کنترلر انجام دهید و دنیایی بزرگ را با استفاده از تصاویر سه‌بعدی که با صدا یا حرکات بدن ایجاد می‌کنید، بسازید و در آن به جستجو بپردازید.

مشارکت مایکروسافت و Valve VR

 علاوه بر مشارکت با Oculus، مایکروسافت اکنون برای ارتقای تجربه واقعیت مجازی کاربران خود در ویندوز ۱۰ با شرکت Valve وارد همکاری می‌شود.

ویژگی Xbox Game Preview

 مایکروسافت با معرفی ویژگی Xbox Game Preview به کاربران خود امکان می دهد پیش از معرفی رسمی بازی‌ها و انجام مراحل خرید، بازی را تجربه کنند. اولین بازی‌هایی که از این ویژگی بهره می‌برند عبارتند از DayZ، The Long Park و غیره.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید خیلی ممنون ار مقاله بسیار خوبتون
    چند تا سوال داشتم ممنون میشم جوابمو بدین
    اول تام کلنسی جدید وrainbow Six Siege و fable بخش داستانی دارن یا نه فقط انلاینن ؟
    تو بازی gears 4 مارکوس دیگ نیست ؟
    حدود قیمت دسته جدید چقدره ؟

  2. مایکروسافت سنگ تموم گذاشت … ماینکرافت هولونز واقعا خارق العاده بود

  3. Gears of War & Rainbow Six Siege wrong video link