تکنولوژی Real Tone گوگل

تکنولوژی Real Tone گوگل، کیفیت دوربین گوشی های اندرویدی را متحول می‌ کند

چندی پیش گوشی‌های پیکسل 6 گوگل با نرم افزار دوربین قدرتمند معرفی شدند. تکنولوژی Real Tone گوگل که در این گوشی‌ها استفاده شده می‌تواند کیفیت دوربین گوشی‌های اندرویدی را متحول کند.

در طول کنفرانس I/O گوگل که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، معاون بخش اندروید گوگل از قصد این شرکت برای مجهز کردن دستگاه‌های پیکسل به دوربینی جدید خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که این دوربین جدید برای تمامی نژاد‌ها مناسب خواهد بود و از مو‌های غیر سفید و رنگ پوست تیره پشتیبانی بهتری خواهد کرد.

تکنولوژی Real Tone گوگل 

گوگل در هنگام رونمایی از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو تایید کرد که گوشی‌های پرچمدار جدیدش به این تکنولوژی جدید دوربین که Real Tone نام دارد، مجهز شده‌اند. گوگل برای بهبود الگوریتم‌های دوربین جدید خود با کارشناسان تصویر و عکاسان مختلفی همکاری کرده است. در نتیجه تغییراتی در تراز سفیدی خودکار، نوردهی خودکار و تنظیمات مربوط به نور مزاحم ایجاد شده است.

تکنولوژی Real Tone گوگل

گوگل می‌خواسته با اینکار مطمئن شود که دوربین‌ها و محصولات تصویری این شرکت برای تمامی افراد با هر رنگ پوستی مناسب هستند. از آنجایی که افراد با رنگ پوست مختلف پایگاه کاربران گوگل را شکل می‌دهند و حالا نیز شاهد ششمین نسل از گوشی‌های پیکسل هستیم، به نظر می‌رسد که زمان این تغییر فرا رسیده بود.

تکنولوژی Real Tone گوگل در دوربین پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو ادغام شده است و راهی برای غیر فعال کردن آن نیست. درست است که این فناوری در حال حاضر فقط برای گوشی‌های پیکسل توسعه داده شده است؛ اما گوگل اعلام کرد که قصد دارد آن را با اکوسیستم اندروید به اشتراک بگذارد.

گوگل امیدوار است که دوربین‌های Pixel 6 بتوانند جزئیات رنگ پوست افراد را به زیبایی و با دقت هرچه بیشتر ثبت کنند. این آپدیت در نهایت به بهتر شدن کیفیت عکس‌ها در تمامی شرایط منجر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*