پیکاپ KMC T8

شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰

کرمان موتور از شنبه ۲۲ آبان ماه طرح فروش نقدی پیکاپ KMC T8 ویژه آبان ماه را آغاز خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات این طرح با ما همراه باشید.

طرح فروش نقدی KMC T8 از شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا ۳۰ آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد. پیکاپ T8 در این طرح ۸۶۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و موعد تحویل آن نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است. کرمان موتور در این طرح رنگ‌های آبی زنگاری،‌ مشکی میکا، سفید و قرمز خودرو کی‌ ام‌ سی T8 را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد. این خودرو با سند آزاد به مشتریان تحویل داده خواهد شد و سود تأخیر ۱ درصد ماهیانه برای این شرایط فروش اعلام شده است.

بررسی پیکاپ KMC T8 از نظر مشخصات فنی

این پیکاپ مونتاژی که با نام جک T8 به بازار جهانی عرضه می‌شود،‌ اولین اتومبیل باری دو دیفرانسیل کرمان موتور محسوب می‌شود. برای این پیکاپ یک پیشرانه ۲ لیتری توربو در نظر گرفته شده است که توانی برابر با ۱۷۴ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متری به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته دستی گذاشته شده است. این در صورتی است که راننده می‌تواند با استفاده از کلیدهای تعبیه شده روی قسمت میانی داشبورد، نحوه انتقال قدرت به چرخ‌ها را تنظیم کند. در این وضعیت سه حالت انتقال قدرت به صورت تک دیفرانسیل عقب،‌ دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قابل انتخاب است و راننده می‌تواند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند.

امکانات کی ام سی T8

کرمان موتور کی ام سی T8 را با امکانات متنوعی به بازار کشور عرضه می‌کند که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به چراغ روشنایی روز،‌ سنسور نور، نمایشگر لمسی،‌ شیشه‌ها و آینه‌های برقی،‌ کروز کنترل،‌ استارت دکمه‌ای، دو ایربگ، استارت دکمه‌ای، فرمان هیدرولیک،‌ سنسور پارک و دوربین عقب، لامپ‌های زنون، تهویه الکتریکی،‌ سامانه کنترل پایداری الکتریکی، و تریم داخلی چرم مصنوعی اشاره کرد.

در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ کی ام اسی تی 8 در آبان 1400 را مشاهده می‌کنید.

پیکاپ KMC T8