سایز باتری سامسونگ گلکسی A33 5G

سایز باتری سامسونگ گلکسی A33 5G مشخص شد

به لطف اسناد یک رگولاتوری رسمی در کره جنوبی، سایز باتری سامسونگ گلکسی A33 5G مشخص شد. گوشی اقتصادی گلکسی ای 33 به زودی معرفی می‌شود.

روزهای گذشته ما رندرهایی را از گوشی Galaxy A33 5G سامسونگ دیدیم که طراحی آن را به نمایش می‌گذاشت. اگرچه مشخصات فنی کامل این گوشی هنوز فاش نشده، اما اخذ حداقل گواهی امنیتی باتری از رگولاتوری Safety Korea در کره جنوبی می‌تواند سایز باتری سامسونگ گلکسی A33 5G را فاش کند. ظاهراً تغییری در اندازه باتری این گوشی نسبت به نسل گذشته خودش ایجاد نشده است و با همان ظرفیت 5،000 میلی‌آمپر ساعتی ارائه خواهد شد.

در فهرستی که این رگولاتوری کره‌ای منتشر کرده اشاره‌ای به سرعت شارژ این گوشی نشده است و مشخص نشده که آیا مثل گوشی Galaxy A32 5G با توان حداکثر 15 وات شارژ می‌شود، یا آنکه سرعت شارژ آن بیشتر خواهد شد.

گلکسی ای 33 5 جی سامسونگ به یک نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ‌دی پلاس Infinity-U با فناوری Super AMOLED مجهز است. در مجموع 5 دوربین روی این گوشی تعبیه شده که یکی سلفی درون حفره بالای نمایشگر و چهار تای دیگر پشت قاب گوشی هستند.

چینش دوربین‌ها روی قاب پشتی مثل نسل گذشته است، با این تفاوت که برآمدگی دوربین در این نسخه با قاب پشتی یکپارچه شده و چهره بسیار زیبایی را به گوشی داده است. این مشابه طراحی گوشی گلکسی A53 5G است که اخیراً رندرهای آن منتشر شده‌اند.

ضخامت کلی دیوایس 8.1 میلی‌متر (با احتساب برآمدگی دوربین 9.7 میلی‌متر) است، کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور روی فریم راست گوشی قرار دارند و پورت USB تایپ C هم در زیر دستگاه دیده می‌شود. سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری را از روی این گوشی حذف کرده است؛ بنابراین باید از هندزفری‌های بلوتوثی یا Type-C استفاده کنید.

انتظار می‌رود این گوشی در ژانویه 2022 و در چهار رنگ مختلف عرضه شود. سامسونگ همچنین قصد دارد این گوشی را فقط در یک نسخه 5G‌ ارائه کند و خبری از نسخه 4G آن نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*