نگاهی نزدیک به باریک ترین گوشی سامسونگ ، گلکسی A8 قبل از رونمایی

مدت زیادی است که اخبار و اطلاعات مربوط به باریک ترین گوشی تاریخ کمپانی سامسون با نام گلکسی A8 سامسونگ منتشر می گردد.امروز تصاویر نگاه نزدیک به این گوشی قبل از رونمایی رسمی منتشر شده که تمامی ویژگی های ظاهری این اسمارت فون را نمایان کرده است.البته این دومین سری از تصاویر نگاه نزدیک به این گوشی است.چند روز پیش هم تصاویر و ویدیوی Hands On این محصول به همراه مشخصات کامل آن منتشر شده بود.

همانطور که گفتیم ، Galaxy A8 با ضخامت ۵٫۹۴ میلی متری، باریک ترین تلفن ساسونگ تا به امروز می باشد. گرداگرد A8 از  فلز ساخته شده و شباهت زیادی به گلکسی اس ۶ دارد.به هر حال گلکسی A8 یک تلفن پرچمدار نخواهد بود و احتمالا این تلفن در دسته میان رده های سامسونگ قرار خواهد گرفت.

بر اساس مشخصاتی که پیش از این فاش شده بود ، اسمارت فون گلکسی A8 از تراشه ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۲ گیگابایت رم قدرت می گیرد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.از دیگر مشخصات گلکسی A8 می توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی ثانویه، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

احتمالا گلکسی A8 با قیمت ۵۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد اما زمان رونمایی آن مشخص نیست.در ادامه شمار ا به نگاهی نزدیک به باریک ترین گوشی سامسونگ ، گلکسی A8 قبل از رونمایی دعوت می کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*