بی ام‌ و X7 نسخه امارات

بی ام‌ و X7 نسخه امارات ، مخصوص عرب ها ساخته شده است

بی ام‌ و X7 نسخه امارات به مناسبت پنجاهمین سالگرد شکل‌گیری امارات متحده عربی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند ویژ عرب ها آشنا خواهیم شد.

شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان دستور داد تا مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد شکل‌گیری امارات از 6 آوریل 2022 تا 31 مارس 2022 برگزار شود. در همین راستا بی ام و برای این رویداد یک دستگاه شاسی بلند X7 خاص را در نظر گرفت و آن را با نام X7 نسخه 50 سالگی امارات معرفی کرد.

مشخصات بی ام‌ و X7 نسخه امارات

بی ام‌ و X7 نسخه امارات

شرکت بی ام و این نسخه ویژه X7 را به درخواست شرکت ابوظبی موتورز که به عنوان واردکننده محصولات بی ام و، مینی، آلپینا و رولز رویس در ابوظبی و منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، طراحی کرده است.

بی ام‌ و X7 نسخه امارات

این خودرو از کد رنگ سفید متالیک یخچالی بهره می‌برد و طراحان برای بخش‌های از بدنه و داخل کابین آن از لوگوی مراسم 50 سالگی امارات به زبانی عربی استفاده کردند. همچنین این خودرو به رینگ‌های آلومینیومی 22 اینچی با رنگ مشکی مات مجهز شده که در افزایش جذابیت این خودرو نقش زیادی داشته است.

بی ام‌ و X7 نسخه امارات

طراحان برای کابین نیز پوشش چرم با کدهای رنگ اختصاصی سفید و آبی تیره بی ام و را در نظر گرفتند. همچنین این شاسی بلند از سیستم خوش‌بو کننده هوا با تم عطر عربی بهره می‌برد که می‌تواند در داخل کابین فضای خاصی را ایجاد کند.

مشتریان برای بخش موتور نیز می‌توانند تریم M50i یا xDrive40i را سفارش دهند که مدل نخست به پیشرانه 4.4 لیتری توربو 8 سیلندر مجهز بوده و مدل دوم نیز از پیشرانه B58 با 6 سیلندر بهره می‌برد.

بی ام‌ و X7 نسخه امارات

شاسی بلند بی ام‌ و X7 نسخه امارات قرار است فقط در تعداد 50 دستگاه به تولید برسد. البته در حال حاضر در خصوص قیمت این خودرو نیز اطلاعاتی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*