گزارش : لومیا ۹۴۰ گرانتر از Galaxy S6 و iPhone 6 خواهد بود !

علاقمندان به لومیاهای ویندوزی بی صبرانه منتظر معرفی نسل جدید این گوشی های هوشمند توسط مایکروسافت هستند.محصولاتی که گفته می شود با نام های Lumia 940 و Lumia 940 XL در ماه نوامبر رونمایی خواهند شد.تا امروز اخبار و اطلاعات بسیاری از این دو محصول مایکروسافت منتشر گردیده است اما خبر امروز اندکی تأمل برانگیز است.

وب سایت هلندی mywindows ، به تازگی گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن ، لومیا ۹۴۰ و همینطور مدل XL آن قیمتی بالا حتی بیشتر از  Galaxy S6 و iPhone 6 خواهد داشت!

در ادامه با مشروح این خبر گجت نیوز را همراهی کنید.

همچنین در این گزارش اشاره شده است که بر خلاف گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ و اپل، هر دو مدل معمولی و XL گوشی پرچمدار جدید مایکروسافت دارای بدنه ای با جنس پلی کربنات خواهند بود. این نکته در جای خود بسیار قابل توجه می باشد زیرا بیشتر تولید کنندگان ممتاز گوشی های هوشمند به استفاده از بدنه فلزی در دستگاه های خود روی آورده اند که در مقایسه با پلی کربنات گران تر نیز می باشد.

در گزارش مذکور به مشخصات سخت افزاری Lumia 940 و Lumia 940 XL نیز پرداخته شده است.بر همین اساس لومیا ۹۴۰ از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ به همراه چیپ پردازشی Snapdragon 808 استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی ۳ گیگابایت بوده و در کنار آن از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره خواهد برد. در مورد دوربین نیز اشاره شده که در پشت بدنه Lumia 940 از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد در حالی که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس های سلفی و مکالمات ویدیویی در جلوی بدنه تعبیه شده است. همچنین پیش بینی می شود این گوشی هوشمند جدید از سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز برخوردار باشد.

در طرف دیگر، Lumia 940XL به احتمال فراوان از صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با دقت تصویری ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و یا به عبارتی Quad HD بهره خواهد برد که وظیفه پردازشی آن نیز بر عهده یک چیپ پردازشی Snapdragon 810 می باشد. در مورد سایر مشخصات سخت افزاری انتظار می رود تغییر خاصی را نسبت به مدل اصلی شاهد نباشیم.

جالب است بدانید گزارش وب سایت هلندی mywindows در مورد لومیاهای مایکرسافت ، ساعاتی پس از انتشار از روی این وب سایت حذف گردید !

نظر شما در مورد این گزارش چیست ؟

منبع : gsmarena