بررسی یک روز کاری هوشمند در اکوسیستم یکپارچه سوپر دیوایس هواوی

بررسی یک روز کاری هوشمند در اکوسیستم یکپارچه سوپر دیوایس هواوی

در این ویدیوی متفاوت به دفتر هواوی رفتیم تا 5 محصول جذاب هواوی را در قالب یک سناریوی کاری هوشمند در کمپین سوپر دیوایس Huawei بررسی کنیم.

قطعا خیلی از شما گجت نیوزی های عزیز زمانی که مشغول کار روی پروژه‌های خودتان هستید، از لپتاپ، مانیتور بزرگ، گوشی و هندزفری به طور جداگانه استفاده می‌کنید. سوال اینجاست که جابجا شدن بین این گجت ها و انتقال فایل‌ها از هرکدام به دیگر دیوایس ها، چقدر راحت انجام می‌شود و چه مقدار زمان می‌برد؟

این دقیقا همان نقطه‌ای است که طراحان هواوی روی آن دست گذاشته‌اند و برای شما اکوسیستم یک‌پارچه‌ای را فراهم کرده‌اند تا کاربران بدون نیاز به گجت های دیگر، بتوانند اطلاعات را بین گوشی هوشمند، لپتاپ، مانیتور با ابعاد بزرگتر، هندزفری وایرلس و یک روتر وایرلس جابجا نمایند. بنابراین در این ویدیوی جذاب با گجت نیوز همراه باشید تا در قالب سناریوی اسمارت آفیس سوپر دیوایس هواوی، گوشی نوا 8، مانیتور میت ویو، لپتاپ میت بوک ایکس پرو، روتر وایرلس AX3 و البته هندزفری بلوتوث فری بادز 4 را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم در یک روز کاری، ارتباط هوشمند این گجت ها با یکدیگر چگونه می‌تواند راندمان کاری ما را افزایش دهد.

یک روز کاری هوشمند در اکوسیستم یکپارچه سوپر دیوایس هواوی

 

نظرتان چیست؟ آیا اکوسیستم یکپارچه هواوی می‌تواند راندمان کاری کاربران را بدون نیاز به خرید گجت های بیشتر، افزایش دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*