بازی انگری بردز ۲ برای ویندوزفون عرضه نخواهد شد !

همانطور که می دانید ، مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل خود ، ویندوز را در قالب یک پلتفرم یکپارچه طراحی کرده و قرار است تمام دیوایس های ویندوزی از این سیستم عامل استفاده کنند.همین موضوع باعث شده که عرضه نسخه جدید سیستم عامل موبایلی این شرکت که پیش از این با نام ویندوزفون آن را می شناختیم و از این پس ویندوز ۱۰ موبایل نام خواهد داشت ، با تاخیری طولانی روبرو گردد.در آن طرف ، توسعه دهندگان نیز اپلیکیشن های خود را با تاخیر زیاد برای ویندوزفون ارائه می کنند و این مسائل حسابی کاربران ویندوزفون را عصبانی کرده است.

امروز هم خبری دیگر منتشر شده که می تواند کاربران ویندوزفون را بیش از پیش ناراحت و خشمگین کند.بر اساس اطلاعیه شرکت Rovio  ، بازی انگری بردز ۲ برای ویندوزفون عرضه نخواهد شد !

قطعا کاربران ویندوزفون از اینکه توسعه دهندگان اپلیکیشن های خود را با تاخیر زیاد برای ویندوزفون ارائه می کنند دلخور هستند. اپلیکیشن اینستاگرام در حالی به ویندوفون آمد که فاقد امکانات اصلی بود و بعد از یک سال هنوز در نسخه آزمایشی به سر می برد و توسعه دهندگان آن حتی یک به روز رسانی برای رفع مشکلات آن ارائه نکرده اند.

جدا از اینکه توسعه دهندگان اپلیکیشن های خود را با تاخیر روانه استور ویندوزفون می کنند، اما مشکل اصلی پشتیبانی آنها است، به طوری که آنها بعد از انتشار اپلیکیشن خود در استور، آن را فراموش می کنند و حتی پاسخ کاربران را هم نمی دهند.

Angry-Birds--2-1انگری بردز یکی از بازی هایی است که در ویندوزفون طرفداران نسبتا زیادی دارد و به نظر می رسید توسعه دهنده این بازی (Rovio) به ویندوزفون توجه می کند و با تاخیر کمی نسبت به سیستم عامل های دیگر نسخه دوم این بازی یعنی Angry Birds 2 را برای ویندوزفون نیز منتشر خواهد کرد اما تیم پشتیبانی این بازی اعلام کرده است که:

 

متاسفانه ، انگری بردز ۲ برای ویندوز فون منتشر نخواهد شد.ما بخاطر این موضوع عذر خواهی می کنیم و امیدواریم که شما شانس اجرای این بازی را در پلتفرم های مانند اندروید و آی او اس که توسط این بازی پشتیبانی می شود را داشته باشید.

شاید ویندوز موبایل ۱۰ بتواند این روند را تغییر دهد و توسعه دهندگان را مجبور کند اپلیکیشن های خود را برای ویندوز نیز ارائه کنند.نظر شما چیست؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شاید برنامه نویسی ویندوزی براشون خیلی سخته که نمیتونن.بهونه میارن. و برنامه هاشون به مشکل بر میخوره

    فقط از عهده مایکروسافت برمیاد

  2. یعنی اینقدر انگری بردز مهمه که ناراحتشون کنه؟
    به درک که اجرا نمیشه