فورد F-250

فورد F-250 یک هیولای شش در و همه جا رو!

با نسخه خاص فورد F-250 به عنوان یک هیولای شش در آشنا شوید. این شاسی بلند با توانایی حمل 11 سرنشین یک گزینه عالی برای خانواده‌ها خواهد بود.

فورد اکسکورشن (Excursion) یکی شاسی بلند فول سایز کلاس 2 بود که پس از عرضه توسط این خودروساز آمریکایی توانست لقب طویل‌ترین و سنگین‌ترین خودروهای تولیدی تاریخ را به خود اختصاص دهد. تولید این خودرو که بر پایه وانت فورد F-250 سوپر دیوتی توسعه پیدا کرده بود در سال 2005 به طور کامل متوقف شد، اما اکنون یک مدل مشابه اکسکورشن با نام فورد F-250 برای فروش آماده شده که با شکل ظاهری عجیب خود توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند.

مشخصات فورد F-250

فورد F-250

شاسی بلند فورد F-250 که یک خودرو تغییر شکل پیدا کرده محسوب می‌شود را باید مدل مدرن‌تر فورد اکسکورشن دانست. هرچند میان این دو نسخه تفاوت‌های زیادی به چشم می‌خورد؛ چرا که این خودرو طویل و سنگین دارای 6 در بوده و می‌تواند 11 سرنشین را در خود جای دهد. همچنین متقاضیان این خودرو فقط چند رو فرصت دارند تا آن را خریداری کنند.

فورد F-250

این خودرو در واقع وانت فورد F-250 سوپر دیوتی لاریات 2016 است که در سال 2019 به دلیل تصادفات شدید از بخش جانبی توسط بیمه اوراقی شد، اما مالک آن طی سال‌های اخیر برنامه‌هایی را برای احیای آن در نظر گرفت و توانست آن را به یک هیولای 6 در تبدیل کند.

فورد F-250

این مدل از فورد F-250 اکنون به دو ردیف صندلی اضافی مجهز شده تا تعداد ظرفیت کلی آن به 11 سرنشین افزایش پیدا کند. ضمن این که از سیستم تعلیق 5 اینچی ICON و رینگ‌های 22 اینچی با لاستیک‌های نیتو ریج نیز بهره می‌برد. با توجه به این که این خودرو مدل لاریات با پکیج کینگ محسوب می‌شود، از این رو به امکاناتی نظیر صندلی‌های گرم شونده، سیستم صوتی پریمیوم با ۸ بلندگو و ساب ووفر نیز مجهز خواهد بود.

فورد F-250

این شاسی بلند به یک موتور 8 سیلندر 6.7 لیتری توربو نیز مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 440 اسب بخار و 1116 نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته مدل تیون‌شده آن احتمالا قدرت بیشتری را ارائه خواهد داد. متقاضیان فقط چند روز فرصت دارند تا این مدل خاص از فورد F-250 را خریداری کنند. در حال حاضر بالاترین پیشنهاد برای این خودرو مبلغی حدود 60 هزار و 100 دلار به ثبت رسیده است.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*