اسلحه‌ های بازی Halo Infinite

قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite را بشناسید

در هیلو اینفینیت، تجهیزات متنوعی در اختیار شما قرار دارد که جریان مبارزات را تغییر می‌دهند، در ادامه می‌توانید با تعدادی از قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite آشنایی پیدا کنید.

در این مقاله به معرفی بهترین و قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite پرداخته‌ایم که می‌توانند در مبارزات به شما کمک زیادی کنند.

پس از تاخیرهای فراوان، هیلو اینفینیت پس از نزدیک به شش سال عرضه شد و خوشبختانه تا اینجا توانسته طرفداران را راضی کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بخش چند نفره‌ی آنلاین بازی با مدل تجاری «فری تو پلی» (رایگان) عرضه شده است که به همین دلیل، حتی کسانی که معمولا هیلو بازی نمی‌کنند هم به سراغ آن رفته‌اند.

قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite

برای اینکه در بخش آنلاین بازی موفق‌تر باشید، باید اسلحه‌ها را بشناسید، بدانید عملکرد هر کدام چگونه است و چگونه باید آن‌ها را به کار گرفت. اسلحه‌های متعددی در دسترس شما قرار دارد که هر کدامشان نقاط ضعف و قوت مخصوص به‌خود را دارند اما بعضی از آن‌ها به معنای واقعی کلمه، قوی‌تر هستند و شرایط را به نفع شما عوض می‌کنند. در ادامه می‌توانید با تعدادی از این اسلحه‌های کارآمد آشنایی پیدا کنید.

10- اسلحه Needler

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

هیلو بدون «نیدلر» اصلا معنایی ندارد. اسلحه‌ی کلاسیک «کاوننت» که در اولین نسخه‌ی مجموعه معرفی شد و عملکرد آن در گذر زمان، بهبود پیدا کرده است. در گذشته، طرفداران مجموعه، نیدلر را برای ضعیف بودن افراطی‌اش مورد تمسخر قرار می‌دادند و حاضر نبودند به آن نزدیک شوند.

اما از هیلو 3 شرایط تغییر پیدا کرد و این اسلحه با بهبودهای متعددی عرضه شد تا به یک گزینه‌ی محبوب تبدیل شود. در نسخه‌ی جدید هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید. نیدلر دقت خوبی هم دارد و شما را راضی خواهد کرد.

9- اسلحه Pulse Carbine

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

از تجهیزات اصلی گروه «بنیشد» (Banished)، پالس کارابین یک اسلحه‌ی پلازمایی است که مهمات معمولی ندارد و میزان تیر آن به صورت درصد انرژی محاسبه می‌شود.

پالس کارابین از یک اسکوپِ زوم نسبتا کارآمد هم بهره می‌برد تا برای فواصل دور قابل استفاده باشد اما در مجموع، بهترین کارایی را در فواصل نزدیک دارد. پرتابه‌های انرژی این اسلحه می‌توانند هدف را دنبال و به دشمن تا 1250دمج وارد کنند.

8- اسلحه VK78 Commando

اسلحه‌ VK78

«وی کِی 78» در واقع نسخه‌ی پیشرفته‌تر «بی آر 75» است. این اسلحه، نواخت تیر (Rate of Fire) بسیار پایینی دارد و با هر بار شلیک، تنها یک تیر از آن خارج می‌شود؛ با این حال بسیار قدرتمند است و از یک اسکوپ 2x هم بهره می‌برد که برای فواصل دور مفید است.

البته کار کردن با وی کِی 78 چندان آسان نیست، لگد سنگینی دارد و برای اینکه در استفاده از آن موفق شوید، باید به تمرین بپردازید و دقت بالایی داشته باشید. این اسلحه در مجموع 60 گلوله دارد و هر خشاب آن شامل 20 گلوله می‌شود.

7- اسلحه Shock Rifle

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

«شاک رایفل» یکی از اسلحه‌های جدید دنیای هیلو است؛ اسلحه‌ای که اگر درست استفاده شود بسیار قدرتمند خواهد بود. در هر خشاب این اسلحه، 12 گلوله وجود دارد و با هر بار شلیک، سه گلوله‌ی الکتریکی از آن خارج می‌شود که به دشمنان شوک هم وارد می‌کند.

شوک حاصل از اسلحه، نه تنها آسیب بیشتری به دشمن وارد می‌کند بلکه دشمنان نزدیک به او را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. شاک رایفل در محیطهای بسته و راهروهای نسبتا باریک، بهترین عملکرد را داشته باشد و یکی از موثرترین راه‌ها برای کشتن همزمان چند دشمن به حساب می‌آید.

6- اسلحه Skewer

بازی Halo Infinite

از آنجایی که گروه «بَنیشد» دشمن اصلی شما در این نسخه است، اسلحه‌های جدیدی همراه با آن به بازی اضافه شده‌اند که یکی از آنها «اِسکیوئر» است. این اسلحه‌ی قدرتمند، با هر بار شلیک، یک میخ بزرگ به سوی دشمنان پرتاب می‌کند که کافی است تا هر نوع دشمنی را از بین ببرد یا میزان سلامتی او را به حداقل برساند.

برخلاف راکت لانچر «ام 41»، پس از هر بار شلیک اسکیوئر باید یک میخ تازه درون آن قرار دهید، بنابراین مهم است که هدف‌گیری درستی داشته باشید و تیرهایتان را حتما به هدف بزنید. قرار دادن میخ جدید هم بسیار وقت‌گیر است و سریع انجام نمی‌شود.

این اسلحه برای فواصل نسبتا دور می‌تواند تا حدی مناسب باشد اما بهتر است برای فواصل نزدیک آن‌ را به کار بگیرید. اگر قصد استفاده از این اسلحه را دارید، باید در میدان جنگ فعال‌تر باشید و بیشتر حرکت کنید، همچنین به فکر سنگر گرفتن هم باشید.

5- اسلحه CQS48 Bulldog

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

اگر یک اسلحه‌ی قدرتمند برای فواصل نزدیک می‌خواهید، چیزی بهتر از «بولداگ» پیدا نمی‌کنید. این شاتگان با هر شلیک اگر دشمنان نزدیک را نکُشد، آن‌ها را یک قدم به مرگ نزدیک‌تر می‌کند.

شات‌گان‌ها در بخش چند نفره‌ی هیلو همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و از اکثر اسلحه‌ها قوی‌تر بوده‌اند؛ این مسئله در نسخه‌ی اینفینیت با بولداگ ادامه پیدا کرده است، مگر اینکه استودیوی سازنده تصمیم بگیرد تا آن را ضعیف‌تر کند.

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، کافی است با این اسلحه از فاصله‌ی نزدیک به دشمن شلیک کرده و پس از آن، سریعا به او ضربه بزنید (Melee hit) تا هیچ شانسی در مقابل شما نداشته باشد. در ضمن به یاد داشته باشید که برخلاف بازی‌های دیگر، در هنگام تعویض خشاب نمی‌توانید با بولداگ شلیک کنید و باید منتظر بمانید خشاب آن کاملا پُر شود.

4- اسلحه BR75 Battle Rifle

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

این اسلحه در هیلو 2 معرفی و به دلیل قدرت و دقت بالا، سریعا به یکی از محبوب‌های مجموعه تبدیل شد؛ خصوصا وقتی آن را با «اِم اِی 40» مقایسه می‌کنیم. برخلاف آن اسلحه، بی آر 75 در زمینه‌ی هدشات کردن، عملکرد بسیار خوبی دارد و در شرایط سخت، شما را نجات می‌دهد.

ام اِی 40 هم یک اسکوپ نسبتا خوب دارد اما اسکوپ بی آر 75 با فاصله‌ی زیاد، بهتر است و باعث می‌شود تا در مبارزه با دشمنان فواصل دور، برتری داشته باشید. با هر شلیک، سه گلوله از اسلحه خارج می‌شود که حدود 390 دمج به دشمن وارد می‌کند.

با این حال، این اسلحه شاید برای همه‌ی بازیکنان مناسب نباشد و باید ببینید با توجه به سبک بازی و سلیقه‌ی شخصی، می‌توانید از بی آر 75 نتیجه‌ی بهتری بگیرید یا باید به سراغ ام اِی 40 بروید.

3- اسلحه Energy Sword

اسلحه‌های بازی Halo Infinite

«انرژی سورد» بدون شک یکی از مشهورترین اسلحه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است و حتی کسانی که هیلو بازی نمی‌کنند هم آن را دیده‌اند و می‌شناسند. انرژی سورد در هیلو 2 معرفی شد و یکی از اسلحه‌هایی بود که کاوننت به کار می‌گرفت.

اگر به دشمنان نزدیک شوید، سورد انرژی تقریبا با یک ضربه می‌تواند آن‌ها را نابود کند. همانند پالس کارابین، این اسلحه هم مهمات مشخصی ندارد و انرژی باقی مانده در آن به صورت درصد محاسبه می‌شود.

اینجا باید به «گِرَویتی همر» هم اشاره کنیم که اگرچه یکی از بهترین اسلحه‌های سرد بازی است اما شاید همیشه با یک ضربه، دشمنان را از بین نبرد؛ ضمن اینکه در نسخه‌‎ی اینفینیت کمی ضعیف‌تر هم شده است. انرژی سورد اما مساوی است با مرگ قطعی دشمن نگون‌بخت.

2- اسلحه تک تیرانداز S7 Sniper

اسلحه S7 Sniper

در اینفینیت، چند اسلحه‌ی مخصوص برای فواصل دور وجود دارد که هیچ کدام از آن‌ها در حد و اندازه‌ی «اِس 7» نیستند. این سلاح کلاسیک، از گذشته یکی از امضاهای این مجموعه بوده است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

با هر شلیک، حدود 1000 دمج به دشمن وارد می‌کنید و اگر شلیک شما هدشات باشد، همان یک تیر کافی است تا دشمن را از پای درآورید. با شلیک به بدن هم تنها به دو گلوله نیازمند هستید. البته در هر خشاب، تنها چهار گلوله وجود دارد که اگر دقت بالایی نداشته باشید، ممکن است این اسلحه سریعا به پاشنه آشیل شما تبدیل شود.

1- اسلحه M41 SPNKR

اسلحه‌ M41

در میان قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite، این «اِم 41» است که می‌درخشد، یک راکت لانچر که هیچ شانسی به دشمنان نمی‌دهد. این راکت لانچر محبوب در نسخه‌ی جدید، همان کارایی سابق را دارد و برای استفاده از آن، به مهارت خاصی نیاز ندارید! این باعث شده تا اِم 41 نه تنها مفید باشد، بلکه شما را آزار دهد زیرا اگر آن را در دست دشمنان ببینید، راهی جز فرار نخواهید داشت.

موج انفجار اِم 41 هم نسبتا وسیع است که شاید گاهی به ضرر شما تمام شود. با شلیک راکت، حتی اگر مستقیما به دشمن برخورد نکند، می‌توانید او را از بین ببرید اما اگر در فواصل نزدیک این کار انجام دهید، شاید گریبان شما را هم بگیرد و خودتان را به کشتن دهید.

این راکت لانچر از همان ابتدا در دسترس نیست، بلکه برای ظاهر شدن آن در مناطق مختلف نقشه، باید حداقل 30 ثانیه منتظر بمانید. اِم 41 یکی از بهترین‌ها است و اگر آن را پیدا کردید، درنگ نکنید.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بخش داستانی این بازی حتما باید خریداری شود (مگر اینکه از مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس باشید) اما بخش آنلاین ان را همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید.

همچنین توصیه می‌کنیم که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را از پلتفرم استیم دانلود کنید که نسبت به اپلیکیشن ایکس باکس مایکروسافت، ثبات بیشتری دارد.

قوی‌ ترین اسلحه‌ های بازی Halo Infinite از نظر شما کدام‌ها هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*