انتشار تصاویری تاریک از گلکسی اس ۶ مینی سامسونگ

انسان ها سلیقه های متفاوتی دارند.برخی به گوشی های بزرگ علاقه‌مند هستند و برخی دیگر گوشی های کوچک ( مینی ) را می پسندند.عده‌ای هم میانه رو بوده و اسمارت فون هایی با سایز متوسط را پسند می کنند.در این میان طرفدار گوشی های بزرگ بیشتر از همه می باشد ، اما موضوع باعث نمی شود سامسونگ جمع کثیری از طرفداران گوشی های مینی خود را از دست بدهد.به همین دلیل است که به نظر می سد این کمپانی در حال آماده کرده نسخه مینی پرچم دار جدید خود به بازار است.

امروز تصاویری تاریک ، منتسب به گوشی گلکسی اس ۶ مینی سامسونگ منتشر شده که اگر واقعی باشند احتمالا ،بزودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.با گجت نیوز همراه باشید.

در این تصاویر که توسط یکی از کاربران PhoneArena به دست این وب سایت رسیده است ، به خوبی می‌توان بدنه فلزی و شیشه ای گلکسی S6 مینی را مشاهده کرد و هر چند تصاویر تاریک هستند، زبان طراحی گلکسی S6 به خوبی دیده می‌شود.

همانطور که می دانید ، معمولا گوشی های مینی کمپانی ها از نظر سخت افزاری ضعیفتر از مدل اصلی آنها تولید می گردند ( به جز خط کامپکت سونی ) و با اینکه هنوز جزئیات سخت افزاری گلکسی اس ۶ مینی منتشر نشده اما انتظار می رود این گوشی از یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸، دو گیگابایت رم، صفحه نمایش ۴.۶ یا ۴.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره‌مند شده باشد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، اگر این تصاویر واقعی باشد، به معنای آماده‌بودن گلکسی S6 مینی برای معرفی است و ممکن است در مراسم ۱۳ آگوست سامسونگ شاهد رونمایی از آن باشیم. سامسونگ قصد دارد در این مراسم از گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس رونمایی کند.در ادامه تصاویر فاش شده از گلکسی اس ۶ مینی سامسونگ را مشاهده خواهید کرد :

نظر شما چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی اس۶زوم ییا k zoom2چی شد….معرفی میشه؟؟؟ :Overjoy: