تاندرتراک

تاندرتراک ، نسل جدید پیکاپ با طراحی و تکنولوژی خارق العاده + عکس

تاندرتراک – Thundertruck معرفی شد. این پیکاپ که به عنوان آینده وانت‌های برقی محسوب می‌شود از طراحی نوآورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این وانت آشنا می‌شویم.

پیشرانه‌های الکتریکی و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی باتری‌ها باعث شده تا شرکت‌های کوچک و نوظهور نیز بتوانند در زمان کوتاهی به محبوبیت بی‌سابقه‌ای دست پیدا کنند. در همین راستا شرکت آی پی دیویژن ولفگانگ یک پیکاپ الکتریکی با طراحی نوآورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته را با نام تاندرتراک معرفی کرد که می‌تواند آینده پیکاپ‌های الکتریکی باشد.

مشخصات پیکاپ الکتریکی تاندرتراک

تاندرتراک

طراحی تاندرتراک به خوبی آینده وانت‌های الکتریکی را نشان می‌دهد. این پیکاپ الکتریکی همه‌جارو در رندرهای سه‌بعدی بسیار جذاب به نظر می‌رسد و می‌تواند آینده خودروهای آفرود را نیز متحول کند. البته شرکت آی پی دیویژن ولفگانگ برای تولید نسخه نهایی این پیکاپ کار بسیار دشواری را در پیش خواهد داشت؛ چرا که طراحان به دلیل نبود محدودیت می‌توانند ایده‌های دیوانه‌واری را در رندرها به نمایش بگذارند، اما ساخت نسخه نهایی آنها بسیار سخت خواهد بود.

تاندرتراک

طراحان در رندهای گرافیکی برای تاندرتراک تکنولوژی افزایش دهنده برد را در نظر گرفتند که به واسطه آن می‌توان چرخ‌های بیشتری را در بخش عقب اضافه کرد؛ به واسطه این ویژگی خاص 257 کیلومتر دیگر به شعاع حرکتی 901 کیلومتری تاندرتراک اضافه خواهد شد. در واقع با این سیستم می‌توان این پیکاپ را با تبدیل به یک وانت 6  چرخ از لحاظ آفرود بی‌رقیب کرد.

تاندرتراک

سایبان خورشیدی بزرگ به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این خودرو محسوب می‌شود که باعث شارژ بهتر خودرو خواهد شد. همچنین این سایبان برای سرنشینان در زمان گردش در طبیعت آسایش بیشتری را به همراه خواهد داشت. با وجود این که تاندرتراک به این زودی‌ها به خط تولید نخواهد رسید، اما به خوبی توانسته آینده احتمالی پیکاپ‌های الکتریکی را به نمایش بگذارد.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*