گلکسی M33 5G

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M33 5G لو رفت

گوشی گلکسی M33 5G سامسونگ در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد که به لطف آن می‌توانیم با برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی این میان‌رده آشنا شویم.

سامسونگ از اوایل امسال مشغول کار روی نسخه جدید گوشی گلکسی ام 32 است که به احتمال بسیار زیاد گلکسی ام 33 نام خواهد گرفت. نمونه اولیه‌ای از این گوشی در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench حضور پیدا کرده که نشان می‌دهد این گوشی در زیر قاب خود به چیپست اگزینوس 1200 سامسونگ مجهز است.

آیا گلکسی M33 5G همان گلکسی A53 5G است؟

این همان تراشه قدرت‌بخش گوشی گلکسی A53 5G است که چندی پیش در همین پلتفرم بنچمارک حضور پیدا کرده بود و از قضا امتیازهای مشابهی را هم دریافت کرده بود.در واقع گوشی گلکسی M33 5G همان گوشی گلکسی A53 5G است و فقط یک تفاوت بزرگ بین آن‌ها وجود دارد که آن هم باتری است.

گلکسی M33 5G

باتری گوشی M33 اخیراً گواهی ایمنی SafetyKorea را کسب کرده که نشان می‌دهد ظرفیت آن 6،000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و شماره مدل آن EB-MBM336ABN است. از آنجا که نسل قبلی این گوشی، گوشی M32 هم به یک باتری 6،000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است، بنابراین شکی نیست که نسل بعدی آن هم با همین ظرفیت باتری عرضه شود.

نسخه اولیه‌ای از گوشی گلکسی M33 5G که در گیک‌بنچ ظاهر شده به 6 گیگابایت رم مجهز است، ولی ممکن است نسخه نهایی آن با پیکربندی حافظه و رم متفاوتی وارد بازار شود. این نسخه اندروید 12 را نیز اجرا می‌کند که نشان می‌دهد محصولات جدید سامسونگ قرار است با نسخه جدید اندروید وارد بازار شوند. سامسونگ معمولاً در ابتدا پرچمداران خودش را با نسخه‌های جدید اندروید وارد بازار می‌کند، اما این بار گوشی‌های میان‌رده این شرکت نیز شانس مجهز شدن به جدیدترین نسخه پلتفرم اندروید را به دست آورده‌اند.

هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، ولی احتمالاً طی روزها و هفته‌های آینده که به رونمایی از این گوشی نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*