گوشی شیائومی می 11 اولترا

تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 اولترا را در این ویدیو تماشا کنید

به تازگی ویدیویی از تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 اولترا – Xiaomi Mi 11 Ultra منتشر شده که نشان می‌دهد بدنه سرامیکی این پرچمدار چقدر در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر دوام می‌آورد.

کمپانی چینی شیائومی در سال 2021 جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی می 11 اولترا – Xiaomi Mi 11 Ultra را با ویژگی‌های جذاب و مشخصات عالی روانه بازار کرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، بدنه سرامیکی آن است و در جلو نیز گوریلا گلس ویکتوس از نمایشگر محافظت می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود می 11 اولترا در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

برآمدگی دوربین در قاب پشتی گوشی بسیار بزرگ است که شاید برای بسیاری از کاربران چندان دلچسب نباشد و باعث آسیب‌پذیرتر شدن این بخش از گوشی در برابر ضربه و خط و خش شود. یک نمایشگر ثانویه کوچک هم در پشت گوشی و در کنار ماژول دوربین قرار گرفته که آن را با سایر محصولات موجود در بازار متفاوت می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم ویدیوی تست مقاومت شیائومی می 11 اولترا را مشاهده کنیم.

گوشی شیائومی می 11 اولترا

در این ویدیو، ابتدا میزان آسیب‌پذیری نمایشگر و لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی آن، فریم دوربین پشتی و بدنه سرامیکی پشت گوشی در برابر خط و خش بررسی می‌شود. سپس نمایشگر گوشی در برابر شعله آتش آزمایش می‌شود تا ببینیم چقدر در برابر حرارت مستقیم دوام می‌آورد. در ادامه بررسی می‌کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر پس از خراشیده شدن این قسمت از صفحه نمایش، می‌تواند به خوبی به کار خود ادامه دهد یا خیر. در پایان تست خمیدگی و فشار از دو طرف روی گوشی انجام می‌شود تا مشخص شود آیا این پرچمدار چینی تحمل این فشار را دارد یا خیر.

حالا می‌توانید ویدیوی تست مقاومت شیائومی می 11 اولترا را مشاهده کنید. به نظر شما این گوشی با بدنه سرامیکی، لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی نمایشگر، فریم میانی آلومینیومی و البته برآمدگی بزرگ دوربین پشتی چقدر می‌تواند در این تست موفق باشد؟

ویدیوی تست مقاومت گوشی شیائومی می 11 اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*