آکادمی مهندسی سامسونگ

آکادمی مهندسی سامسونگ هفتمین سال فعالیت خود را جشن گرفت

آکادمی مهندسی سامسونگ هفت ساله شد. در ادامه با جزئیات دوره‌های این مرکز و کارنامه عملکرد هفت سال گذشته آن آشنا می‌شوید.

آکادمی مهندسی سامسونگ یکی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت کره‌ای در ایران محسوب می‌شود که اکنون هفت ساله شده است. در دی ماه سال 1393 بود که شرکت سامسونگ آکادمی مهندسی خود را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران با هدف آموزش و ارتقای سطح مهارت جوانان افتتاح کرد.

آکادمی مهندسی سامسونگ

در آکادمی مهندسی سامسونگ دوره‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به تعمیرکار موبایل و تبلت، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی، نصب و تعمیر کولرهای گازی سبک، نصب و تعمیر سردکننده‌های خانگی، نصب و تعمیر سیستم‌های صوتی خانگی و نصب و تعمیر تلویزیون‌های پیشرفته اشاره کرد. برای کسب مهارت‌های فنی در این دوره‌ها باید پس از ثبت نام و سپری کردن آزمون ورودی رایگان، دوره‌های دو تا سه ماهه آکادمی مهندسی سامسونگ را پشت سر بگذارید.

آکادمی مهندسی سامسونگ

فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در ایران در خصوص اهداف راه‌اندازی آکادمی مهندسی این شرکت اظهار کرد یکی از زمینه‌های اصلی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ، موضوع آموزش و اشتغال است. سامسونگ در این زمینه پروژه‌های بزرگی را در سراسر دنیا اجرا کرده و در کشور ما نیز شاهد فعالیت‌های ماندگاری مانند آکادمی مهندسی و مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر بودیم. وی ابراز خشنودی کرد که با راه‌اندازی این آکادمی در سامسونگ موفق شدیم نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح مهارت جوانان ایرانی داشته باشیم.

نگاهی به کارنامه هفت ساله آکادمی مهندسی سامسونگ

آکادمی مهندسی سامسونگ تا به امروز بیش از 200 دوره آموزشی را برگزار کرده و بیش از 3400 نفر در این دوره‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند. کسانی که دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ را پشت سر می‌گذارند، گواهینامه رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای را پس از پایان دوره دریافت می‌کنند که این امر هم موجب گرفتن مجوز کسب و کار در کشور می‌شود و هم امکان کار کردن در خارج از کشور را برای مهارت‌آموزان به وجود می‌آورد.

آکادمی مهندسی سامسونگ

برای ثبت نام در دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ هیچ محدودیتی نخواهید داشت و این امر باعث شده تا دوره‌های این مرکز با استقبال گسترده آقایان و بانوان و تمامی علاقه‌مندان به کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مواجه شود. قابل ذکر است که بیش از 400 نفر از فارغ‌التحصیلان دوره‌های این آکادمی، مهارت‌آموزان خانم بوده‌اند. مجتبی زند وکیلی، سرپرست آکادمی مهندسی سامسونگ در خصوص فعالیت مهارت‌آموزان خانم در این مرکز بیان کرد:

در سال‌های اول فقط دوره تعمیر موبایل و تبلت برای بانوان برگزار می‌شد، اما اکنون خانم‌ها در دوره‌های لوازم خانگی و صوتی و تصویری نیز می‌توانند شرکت کنند. حضور چشمگیر بانوان در کلاس‌ها و سطح مهارتی آنها به اندازه‌ای بوده که با تحسین مربیان آکادمی همراه شده است.

وی درباره شیوع ویروس کرونا و سختی‌های تشکیل کلاس‌ها گفت حتی در زمان‌های دشواری مانند دوران پاندمی کرونا هم فعالیت‌های آکادمی مهندسی ما متوقف نشد و فعالیت‌های آموزشی ما به روش‌های مجازی و از طریق حساب شبکه اجتماعی آکادمی در اینستاگرام ادامه یافت. هم‌اکنون نیز کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

آکادمی مهندسی سامسونگ

در صورتی که به شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی مهندسی سامسونگ علاقه دارید، باید فرم پیش ثبت نام را در وبسایت آکادمی تکمیل کرده و سپس مراحل گزینش که به صورت تلفنی و حضوری از پیش‌نیازهای درج شده در وبسایت است را پشت سر بگذارید. در ادامه نفرات منتخب بر اساس ظرفیت‌های هر دوره برگزیده می‌شوند و برای شروع کلاس‌ها فرا خوانده خواهند شد.

دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ در محل این آکادمی واقع در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره دو شعید سهی استان تهران برگزار می‌شود. شما با مراجعه به بخش پیش ثبت نام در وبسایت آکادمی به نشانی www.samsungea.ir می‌توانید از زمان برگزاری دوره‌های این مرکز اطلاع پیدا کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*