سونی گوشی Xperia C5 Ultra را با حاشیه بسیار کم صفحه نمایش و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی معرفی کرد

طی روزهای گذشته اخبار و شایعات بسیاری پیرامون دو گوشی جدید سونی با نام های Xperia C5 Ultra و Xperia M5 منتشر شد و همه انتظار معرفی این محصولات را داشتیم.امروز سونی این اسمارت فون های جدید را معرفی کرده که در این مطلب شما را با اکسپریا سی ۵ اولترا ( Xperia C5 Ultra ) آشنا خواهیم کرد.از مهمترین ویژگی های این گوشی می توان به حاشیه بسیار کم صفحه نمایش و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی اکسپریا C5 اولترا از یک نمایشگر ۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیسکل و حاشیه باریک ۰.۸ میلیمتری در دو طرف برخوردار می باشد، که همین امر به زیبایی و جذابیت این گوشی افزوده است.

Sony-Xperia-C5-Ultra_010

درون بدنه C5 یک تراشه ۶۴ بیتی مدیاتک با ۸ هسته پردازشی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه جای گرفته است.تراشه MTK6752 این تلفن سرعت ۱٫۷ گیگاهرتزی دارد و به پردازنده گرافیکی ARM Mali760 MP2 با کلاک ۷۰۰ مگاهرتر مجهز شده است.

یکی از ویژگی های برجسته اکسپریا C5 Ultra دوربین آن هست به طوری که سونی این تلفن را به دو دوربین ۱۳ مگایپکسلی اصلی و سلفی مجهز کرده است تا عاشقان عکاسی سلفی را جذب خود کند. دوربین جلوی ۱۳ مگاپیسکلی C5 فاصله کانونی ۲۲ میلی متر و ۸۸ درجه میدان دید دارد. به عبارت ساده تر به راحتی می توان با استفاده دوربین این تلفن یک دسته کامل از مردم را در یک تصویر با وضوح بالا جای داد.

وظیفه تامین انرژی اکسپریا C5 Ultra به دوش یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپری گذاشته شده است و سونی قول داده است انرژی این تلفن تا ۲ روز در استفاده معمولی دوام بیاورد.

Sony-Xperia-C5-Ultra_014

مشخصات فنی گوشی Sony Xperia C5 Ultra :

– صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD از نوع IPS مجهز به فناوری Mobile BRAVIA Engine 2
– چیپ‌ست ۶۴ بیتی MediaTek MTK6752 شامل هشت‌ هسته‌ پردازشی با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتزی
– ۲ گیگابایت حافظه رم
– ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق درگاه اسلات MicroSD تا سقف ۲۰۰ GB
– دوربین اصلی و دوم ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه مجهز به حس‌گر پیشتاز Exmor RS™، HDR
– ارتباطات شامل Bluetooth® ۴.۱ ،NFC ،USB High speed 2.0 و Micro USB support و Wi-Fi® and WiFi Hotspot functionality
– طول عمر دو روزه باتری (۷ ساعت و ۴۷ دقیقه پخش ویدیو)
– پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم (LTE 4G)
– عرضه در سه رنگ مشکی، سفید و سبز نعنایی ملایم

این تلفن به صورت تک سیم و دو سیم ارائه خواهد شد اما در آن از ویژگی های مانند ضد آب بودن و اسپیکرهای استریو خبری نیست.اکسپریا C5 Ultra در سه رنگ مشکلی، سفید و سبز نعناع در همین ماه(آگوست) روانه بازار خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*