آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G سامسونگ

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G سامسونگ منتشر شد. این آپدیت همچنین با رابط کاربری One UI 4.0 و پچ امنیتی جدید اندروید همراه است.

سامسونگ از هفته گذشته انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی Galaxy A52 را آغاز کرده است. هنوز آن انتشار تکمیل نشده، خبر می‌رسد که آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G سامسونگ نیز منتشر شده است.

این بروزرسانی که در حال حاضر در اختیار کاربران کره‌ای قرار گرفته، اندروید 12 را به همراه رابط کاربری One UI 4.0 و نسخه فریمور A528NKSS1BUL7 به گوشی گلکسی ای 52 اس 5G اضافه می‌کند. در این پکیج بروزرسانی همچنین پچ امنیتی دسامبر 2021 نیز گنجانده شده است.

معمولاً سامسونگ چند روز قبل از عرضه جهانی یک آپدیت جدید، آن را برای کاربران کره‌ای خودش منتشر می‌کند. بنابراین احتمالاً در آینده‌ای نزدیک بروزرسانی One UI 4.0 در اختیار صاحبان گوشی گلکسی A52s 5G در سایر نقاط جهان نیز قرار خواهد گرفت.

بعد از دریافت این بروزرسانی، گوشی شما رابط کاربری تازه‌ای را به همراه اپلیکیشن‌های نونوار شده سامسونگ، گزینه‌های جدید برای انتخاب تم و ویجت‌های بازطراحی شده را ارائه خواهد کرد. گوشی ای 52 اس 5G به خودی خود محصول خوبی است و بعد از دریافت این بروزرسانی، به جذابیت آن اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*