دستگاه تصفیه آب شیائومی

دستگاه تصفیه آب شیائومی فقط یک ثانیه زمان برای پاک سازی آب نیاز دارد!

دستگاه تصفیه آب فوری شیائومی می Q800 عرضه شد. این دستگاه تصفیه آب شیائومی فقط یک ثانیه زمان برای پاک سازی آب نیاز دارد.

شیائومی به تازگی دستگاه تصفیه آب فوری خود را با نام شیائومی می Q800 و با قیمت 596 دلار به بازار عرضه کرد. این دستگاه تصفیه آب شیائومی به یک سیستم گرمایش ویژه مجهز شده تا بتواند ظرف مدت یک ثانیه آب را تصفیه کرده و در اختیار کاربر قرار دهد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب شیائومی

شیائومی برای این دستگاه هوشمند 4 حالت شامل دمای معمولی تا 25 درجه سانتی‌گراد، حالت شیر تا 45 درجه سانتی‌گراد، حالت قهوه تا 85 درجه سانتی‌گراد و حالت آب جوش تا 95 درجه سانتی‌گراد را در نظر گرفته است. همچنین امکان ایجاد چند حالت دیگر نیز وجود دارد که کاربران برای ایجاد آنها باید از اپلیکیشن Mijia استفاده کنند.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

این دستگاه تصفیه آب فوری شیائومی از ترکیب فیلتر RO اصلی و یک فیلتر RO ثانویه برای تصفیه‌سازی آب استفاده می‌کند. شیائومی مدعی است عمر واحد فیلتر این دستگاه نسبت به نسل‌های قبلی حدود 150 درصد افزایش پیدا کرده و نسبت آب خالص به آب غیر تصفیه‌شده نیز با بهبود 50 درصدی به 3:1 رسیده است. همچنین کاربران می‌توانند از آب غیر تصفیه شده این دستگاه برای کارهایی چون تمیز کردن سطوح زمین، آبیاری گل‌ها و شستن ظروف استفاده کنند.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

شیائومی برای این دستگاه از فناوری ضد انسداد نیز استفاده کرده که باعث حفاظت از فیلتر RO ثانویه می‌شود و به همین دلیل فیلتر اصلی می‌تواند تا 5 سال عمر کند. همچنین این دستگاه به صفحه نمایش لمسی مجهز شده که در بالای شیر آب هوشمند قرار دارد و به عنوان رابط کاربری این دستگاه عمل می‌کند. از طریق این نمایشگر مقدار TDS کیفیت آب و وضعیت فیلترها به نمایش در خواهد آمد و می‌توان با آن دمای آب و حالت خروجی را نیز تنظیم کرد. طبق اعلام شیائومی، ظرف مدت 6 ثانیه یک لیوان با آب این دستگاه پر خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

این دستگاه تصفیه از یک دکمه خروجی آب با طراحی مشابه دکمه‌های فیزیکی بهره می‌برد که در برابر تماس با آب یا شرایط مرطوب مقاوم است. گفتنی است شیائومی مدتی قبل دستگاه Mi Water Purifier 1200G را نیز به بازار عرضه کرد که می‌تواند ظرف مدت 3 ثانیه یک لیوان را با 150 میلی‌لیتر آب پر کند. همچنین این دستگاه به 8 سطح تصفیه آب عمیق مجهز شده که می‌تواند مواد مضر نظیر باکتری‌ها و ناخالصی‌های را تصفیه و به کاربران آب با کیفیت مناسب آشامیدن را ارائه دهد.