خودروهای لیونل مسی

کلکسیون خودروهای لیونل مسی ؛ وقتی ستاره فوتبال ماشین بازی می‌کند

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال در گاراژ خود اتومبیل‌های متنوعی دارد. ما در این مطلب به سراغ معرفی برخی از خودروهای لیونل مسی خواهیم رفت.

لیونل مسی یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌های جهان است. وی در اکثر رقابت‌هایی که حضور داشته رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. مثلا با لباس بارسلونا ۴۷۴ گل به ثمر رسانده است که بیشترین تعداد گل در لالیگا اسپانیا محسوب می‌شود،‌ همچنین با لباس همین تیم ۳۶ بار نیز هت‌تریک کرده است که تاکنون در لیگ اسپانیا هیچ بازیکنی به این رکورد نرسیده است.

این ستاره آرژانتینی همانند سایر فوتبالیست‌های ثروتمند می‌تواند به سراغ خرید هر اتومبیلی برود. ما در ادامه این مطلب خودروهای موجود در گاراژ این سوپراستار فوتبال را معرفی خواهیم رفت. لازم به ذکر است که لیونل مسی بر خلاف اصلی‌ترین رقیب خود یعنی کریستیانو رونالدو،‌ اتومبیل‌های خود را چندان در معرض نمایش قرار نمی‌دهد و خبرگزاری‌ها همواره در تلاش هستند تا از وی پشت فرمان عکس بگیرند.

با خودروهای موجود در گاراژ لیونل مسی آشنا شوید

لیونل مسی

این ستاره آرژانتینی در زمان حضور در بارسلونا،‌ بیشتر پشت فرمان یک آئودی RS 6 دیده می‌شد. این مدل بیش از 120 هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود، چرا که شرکت آئودی به منظور جلب رضایت لیونل مسی این خودرو را با حداکثر امکانات ارائه داده بود.

مدل کواترو به یک پیشرانه ۴.۰ لیتری وی شکل هشت سیلندر بای توربو مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۶۰۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متری به تولید برساند. در گاراژ لیونل مسی اتومبیل‌های کلاسیک نیز در کنار خودروهای مدرن به چشم می‌خورند که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به یک دستگاه فراری اس اسپایدر 335 Scaglietti مدل ۱۹۵۷ اشاره کرد. مسی این اتومبیل را در یک حراجی با پرداخت مبلغی در حدود ۳۶ میلیون دلار خریداری کرده است و در واقع، این خودرو گران‌ترین اتومبیل ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال محسوب می‌شود. بر اساس ادعای برخی از رسانه‌ها، کریستیانو رونالدو نیز در رقابت برای خرید این خودرو حضور داشته و مبلغ بالایی را نیز پیشنهاد داده، اما در نهایت این لیونل مسی بوده که موفق به خرید محصول جذاب فراری شده است.

ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال یک دستگاه Pagani Zonda Tricolore نیز خریداری کرده است. این محصول یکی از گران‌ قیمت و کمیاب‌ترین محصولات نشان پاگانی است و مسی برای خرید آن مبلغ ۲ میلیون دلار را پرداخت کرده است.

یکی دیگر از خودروهای گران قیمت لیونل مسی، مرسدس بنز SLS AMG است که برابر با ۶۵۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این محصول یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی مرسدس بنز به شمار می‌رود و اکثر افراد مشهور یک دستگاه از آن را در گاراژ خود پارک کرده‌اند. این اسپرت آلمانی از یک پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 بهره می‌برد که می‌تواند قدرت ۶۲۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۶۳۵ نیوتن‌متر به تولید برساند. شتاب صفر تا صد آن در ۳.۶ ثانیه رقم می‌خورد و نهایت سرعت آن برابر با ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است.

لیونل مسی

یک دستگاه مازراتی گرن توریسمو MC Stradale نیز در گاراژ لیونل مسی به چشم می‌خورد. این خودرو به یک پیشرانه ۴.۵ لیتری V8 مجهز شده است که حداکثر قدرت آن برابر با ۴۵۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن برابر با ۵۲۰ نیوتن‌متر است. این سوپر اسپرت ایتالیایی در عرض ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند حداکثر تا ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

شرکت آئودی برای سال‌های زیادی یکی از اصلی‌ترین اسپانسر‌های تیم فوتبال بارسلونا بود. از این رو اکثر بازیکنان این تیم با محصولات این کمپانی به تمرین تیم می‌رفتند. در این بین مسی نیز با مدل‌های دیگری از این شرکت از جمله Q7، A7 و اسپایدر R8 دیده شده است.

لیونل مسی

این ستاره آرژانتینی همانند بسیاری از فوتبالیست‌‌های پرطرفدار دنیا به رنجروور علاقه‌مند است. از این رو دو محصول کمپانی لندروور یعنی اسپرت و ووگ در گاراژ مسی دیده می‌شوند. ارزان‌ترین محصولی که در گاراژ مسی دیده شده،‌ لکسوس RX 450h است، البته مشخص نیست که وی همچنان صاحب این محصول است یا آن را به فروش رسانده است.

لیونل مسی برای خرید ماشین چقدر هزینه کرده است؟

مسی در سال ۲۰۱۶، سفیر برند تاتا موتورز شد و در حالی که تاتا تیگاو را به صورت ویژه تبلیغ کرد،‌ اما هیچ‌گاه به سراغ خرید یک دستگاه از آن‌ها نرفت. این می‌توانست ارزان‌ترین خودرو حاضر در گاراژ ستاره آرژانتینی باشد،‌ زیرا در بازار هند با قیمتی در حدود ۴۵۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. مرسدس GLE 43 AMG یکی از تازه‌واردهای گاراژ مسی است که نزدیک به 10 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

در مجموع،‌ مطابق با برآوردهای تقریبی، این ستاره آرژانتینی به منظور خرید اتومبیل‌های خود کمتر از ۵۰ میلیون دلار هزینه کرده و این در صورتی است که وی واقعا در حراج فراری S 335 برنده شده باشد. در غیر این صورت، سرمایه‌گذاری وی روی اتومبیل‌ها حتی از ۵ میلیون دلار نیز کمتر بوده است.