ارز دیجیتال سولانا

مایک تایسون اسطوره بوکس: کل سرمایه من ارز دیجیتال سولانا است

مایک تایسون افسانه‌ای، این روزها در دنیای ارز دیجیتال بسیار فعال شده و به تازگی از سرمایه گذاری خودش روی ارز دیجیتال سولانا خبر داده است.

مایک تایسون، بوکسور افسانه‌ای و قهرمان اسبق سنگین‌ وزن، پس از اعلام اینکه کل سرمایه‌اش را در ارز دیجیتال سولانا (SOL) سرمایه گذاری کرده، از پتانسیل خوب این ارز و اینکه چقدر می‌توان افزایش قیمت داشته باشد صحبت کرده است.

با توجه به توییتی که در تاریخ 12 ژانویه منتشر گردید، تایسون اعلام کرد که علاوه بر خرید نهنگ کاتالینا با تمام سرمایه‌اش وارد ارز دیجیتال سولانا شده است. این قهرمان سابق ورزش بوکس، عکسی از توکن غیرقابل معاوضه، NFT، نهنگ کاتالینا که در بلاک چین سولانا صادر شده است را منتشر کرده بود.

نهنگ کاتالینا

وب سایت U.Today نیر چندی پیش در گزارشی اشاره کرده بود که مایک تایسون در ماه سپتامبر با ایجاد یک نظرسنجی از عموم مردم حاضر در شبکه اجتماعی توییر سؤال پرسیده بود که بهتر است روی اتریوم سرمایه گذاری کند یا سولانا.

تایسون پس از اینکه اعلام کرد به قدرت روی سولانا سرمایه گذاری کرده است، راجع به این ارز رشته توییت‌هایی منتشر کرد. او در این رشته توییت‌ها از عموم فعال در حوزه ارز دیجیتال که آیا معتقد هستند سولانا به بازار اوپن‌سی (OpenSea) راه پیدا خواهد کرد یا خیر. علاوه بر این، تایسون با انتشار یک توییت این سؤال را مطرح کرد:« به نظر شما قیمت سولانا چقدر بالا خواهد رفت؟»

مایک تایسون طی یک سال گذشته در حوزه ارز دیجیتال فعال‌تر شده است؛ در جولای 2021، او اولین خط NFT خود را پس از همکاری با آژانس خلاق 1ofone که در ماه آگوست راه اندازی شد، معرفی کرد.