ردمی نوت 11

شیائومی ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S برای عرضه در بازار جهانی معرفی شدند + قیمت و مشخصات

شیائومی  از گوشی های ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S رونمایی کرد. سری ردمی نوت 11 با مشخصاتی قابل قبول و قیمت رقابتی برای بازارهای جهانی معرفی شده است.

سری ردمی نوت پرفروش‌ترین سری محصولات شرکت ردمی، زیرمجموعه بزرگ شیائومی است. حالا شیائومی، گوشی‌های جدید این سری را برای بازارهای جهانی معرفی کرده است. گوشی‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11S و ردمی نوت 11 پرو جزو مدل‌های این سری در بازارهای جهانی هستند.

مشخصات ردمی نوت 11

این گوشی‌ها با توجه به قیمتشان، امکانات قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌کنند. در این مطلب گجت نیوز، تصاویر، مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 اس را با هم مرور خواهیم کرد.

مشخصات فنی، تصاویر و ویژگی‌های ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S

با این که بسیاری از کاربران منتظر نسخه‌های پرو سری ردمی نوت 11 هستند، دو گوشی ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S با توجه به قیمت منطقی، امکانات خوب و اندازه کوچک‌تر، می‌توانند به انتخاب اکثر کاربران تبدیل شوند. نکته قابل توجه این است که این دو مدل برخی از ویژگی‌های مهم نسخه‌های پرو را نیز در خود جای داده‌اند.

مشخصات و قابلیت‌های نمایشگر Redmi Note 11 و 11S

با وجود نمایشگر 6.43 اینچی از نوع امولد، این دو مدل می‌توانند برای طرفداران نمایشگرهای باکیفیت و AOD گزینه‌های مناسبی باشند. رزولوشن نمایشگر گوشی‌های ردمی Note 11 و Redmi Note 11S شیائومی 1080p پلاس و نسبت صفحه نمایش، 20 در 9 است. با این که خبری از پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیست اما 90 هرتز نیز در مقایسه با نوت 10 و 10 ردمی که سال پیش معرفی شدند، پیشرفت قابل قبولی است. نرخ نمونه‌برداری لمسی هم دو برابر نرخ نوسازی یعنی 180 هرتز است.

ردمی نوت 11 اس

اگر از روشنایی صفحه نمایش نسل قبل این گوشی‌ها رضایت کافی را نداشتید، نسل جدید می‌تواند به راحتی شما را راضی کند. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر به 700 نیت می‌رسد. این در حالی است که در نسل قبل، تنها از حداکثر 450 نیت پشتیبانی می‌شد. نمایشگر ردمی نوت 11 و 11S با لایه‌ای از گوریلا گلس 3 محافظت می‌شوند. این دو مدل از گواهی استاندارد IP53 هم بهره می‌برند. هر چند این گواهی گوشی‌های جدید ردمی را کاملا ضدآب نمی‌کند اما می‌تواند تا حدی در برابر قطرات آب، از گوشی حفاظت کند.

قابلیت‌های دوربین گوشی‌های جدید ردمی

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های این دو مدل در مقایسه با نسل قبل، دوربین آن‌ها است. گوشی ردمی نوت 11 اس شیائومی مانند نسخه‌های پرو این سری، به حسگر اصلی دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 مجهز شده است. این سنسور با اندازه 1/1.53 اینچی، اندازه پیکسل 0.7 نانومتری و قابلیت ترکیب پیکسلی 9 در 1 (اندازه پیکسلی 2.1 نانومتر)، می‌تواند برای کاربرانی که به عکاسی علاقه دارند اما نمی‌خواهند سراغ گوشی‌های گران‌تر بروند بهترین انتخاب باشد. جالب است بدانید در نسل قبل این گوشی، شیائومی به استفاده از حسگر 64 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.97 اینچ بسنده کرده بود.

دوربین ردمی نوت 11

مشخصات دوربین ردمی نوت 11 استاندارد چندان شگفت انگیز نیست اما برای استفاده معمولی، بسیار خوب به نظر می‌رسد. حسگر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و مانند ردمی نوت 11 اس، به دوربین اولترا واید با زاویه دید 118 درجه مجهز شده است. این دوربین 8 مگاپیکسلی است و در هر دو مدل، از حسگر عمق 2 مگاپیکسلی استفاده شده است.

مشخصات تراشه و عملکرد فنی ردمی نوت 11 و 11S

تراشه‌های مورد استفاده قرار گرفته در دو گوشی جدید ردمی، نسل جدید تراشه‌هایی هستند که در سری ردمی نوت 10 استفاده شده بودند. نسخه S سری ردمی Note 11، از تراشه هلیو جی 96 هلیو بهره می‌برد. در نسخه معمولی نیز اسنپدراگون 680 قلب تپنده گوشی است. تراشه هلیو جی 96 مدیاتک از هسته‌های نسبتا جدید Cortex-A76 بهره می‌برد.

در نسخه معمولی، شاهد حضور هسته‌های Cortex-A73 هستیم. با این که نسخه اس احتمالا عملکرد کلی بهتری داشته باشد اما اگر به دنبال عملکردی پایدارتر و مصرف انرژی پایین‌تری هستید، احتمالا ردمی نوت 11 با تراشه اسنپدراگون 680 که از لیتوگرافی 6 نانومتری بهره می‌برد گزینه بهتری باشد.

با وجود انتشار اندروید 12 برای تعدادی از گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی، ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S همچنان با اندروید 11 به دست کاربران خواهند رسید. البته خبر خوب این است که خریداران این دو مدل می‌توانند از نسخه جدید رابط کاربری شیائومی (MIUI 13) بهره ببرند.

عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

ردمی نوت 11 شیائومی در نسخه پایه به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و در بهترین نسخه به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. ردمی نوت 11 اس شیائومی هم در نسخه پایه، به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است برای بهترین عملکرد، انتخاب نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا بهتر باشد. برعکس نسخه‌های پرو، این دو گوشی از کارت حافظه میکرو اس‌دی و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.

دیگر مشخصات ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 اس شیائومی

با وجود نمایشگر امولد، خبری از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر نیست. میان‌رده‌های جدید شیائومی بر روی فریم، میزبان این  حسگر هستند. دوربین سلفی در نسخه اس 16 مگاپیکسلی و در نسخه معمولی 13 مگاپیکسلی است. هر دو گوشی از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می‌کنند اما با توجه به دو بعدی بودن اسکن چهره، امنیت این قابلیت چندان بالا نخواهد بود. در برخی کشورها، ردمی نوت‌های جدید شیائومی از NFC پشتیبانی خواهند کرد.

redmi note 11

از جمله دیگر ویژگی‌های ردمی نوت 11 و 11S می‌توان به پشتیبانی از صدای استریو با وجود دو اسپیکر، جک هدفون 3.5 میلی متری و مادون قرمز اشاره کرد. باتری گوشی‌های جدید شیائومی 5000 میلی آمپر ساعتی هستند و با سال گذشته تفاوتی ندارند. با این حال تکنولوژی شارژ سریع این دو مدل پیشرفته‌تر شده و حالا، شارژ کامل به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، در تنها 58 دقیقه انجام می‌شود. نسل قبل برای شارژ کامل به 74 دقیقه زمان نیاز داشت.

قیمت و زمان عرضه ردمی نوت 11 و 11 اس

گوشی های ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S شیائومی در همین ماه میلادی روانه بازار خواهند شد. ردمی نوت 11 با قیمت پایه 180 دلار برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 230 دلار برای نسخه مجهز به رم و حافظه داخلی 8 و 128 گیگابایتی راهی بازارهای جهانی خواهد شد. ردمی نوت 11 اس شیائومی هم به ترتیب با قیمت 250 و 300 دلار در نسخه‌های مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی خوبی به نظر میاد. چرا سایت های مختلف قیمت های مختلف زدن. شما میدونید کدوم سایت قیمت خوب میفروشه. من سایت دیجی کالا و ترب و سایت گندم نگاه کردم همگی گرون بودن