تصاویر گلکسی S22 اولترا

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S22 اولترا با کیفیت بالا منتشر شد

فردا سامسونگ از سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد انتشار تصاویر گلکسی S22 اولترا هستیم. تصاویر تبلیغاتی پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ کیفیت بالایی دارند.

اگرچه اکثر مشخصات سری گلکسی اس 22 سامسونگ لو رفته است؛ اما طرفداران این شرکت کره‌ای بی‌ صبرانه منتظرند چهارشنبه فرا رسد و سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی S22، گلکسی +S22 و گلکسی S22 اولترا رونمایی کند. با توجه به تصاویر لو رفته از گلکسی S22 اولترا باید گفت که این گوشی از طراحی متفاوتی نسبت به دو عضو دیگر سری گلکسی اس 22 بهره می‌برد و بیشتر شبیه به سری گلکسی نوت است.

تصاویر گلکسی S22 اولترا

همچنین نه تنها سامسونگ یک قلم S Pen را هم در جعبه این گوشی قرار داده، بلکه جایی را نیز برای قرار دادن این قلم در بدنه گلکسی اس 22 اولترا در نظر گرفته است. با گوشه‌های مربعی و سبک طراحی خاصی که گلکسی اس 22 اولترا دارد، کاربران در همان نگاه اول متوجه می‌شوند که با جانشین سری گلکسی نوت طرف هستند.

انتشار تصاویر تبلیغاتی گلکسی S22 اولترا تنها یک روز پیش از معرفی رسمی

سری گلکسی نوت برای اولین بار در سال 2011 وارد بازار شد و به خاطر صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از قلم اس پن محبوبیت زیادی را به دست آورد. البته سامسونگ سال گذشته به خاطر تمرکز روی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، گلکسی نوت را از خط تولید خود حذف کرد، ولی این گوشی‌ها نتوانستند طرفداران سری نوت را راضی کنند و قطعا معرفی گلکسی اس 22 اولترا با این طراحی جدید توجه آنها را جلب خواهد کرد.

تا به اینجای کار، رندرهای متعددی را از گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دیده‌ایم؛ اما حالا وب‌سایت LetsGoDigital اقدام به انتشار تصاویر تبلیغاتی باکیفیت گلکسی S22 اولترا کرده است. احتمالا مشخصات Galaxy S22 Ultra را حفظ هستید؛ اما برای افرادی که مشخصات این گوشی را نمی‌دانند، بار دیگر تکرار می‌کنیم.

تصاویر گلکسی S22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا به یک نمایشگر داینامیک امولد ۶.۸ اینچی با لبه‌های خمیده مجهز شده است و می‌تواند نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. کاربران آمریکایی، کانادایی و چینی این گوشی را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت خواهد کرد و کاربران سایر کشورها میزبان گلکسی اس 22 اولترا با تراشه اگزینوس 2200 و گرافیک AMD خواهند بود. هر دو تراشه توسط سامسونگ و بر پایه نود ۴ نانومتری ساخته‌ شده‌اند.

مجموعه دوربین P شکل در بدنه پشتی گوشی شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود. یکی از این دوربین‌ها زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌دهد و دیگری از نوع پریکسوپ بوده و توانایی زوم اپتیکال ۱۰ برابری را دارد. در بدنه جلویی نیز یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند.

وظیفه روشن نگه داشتن این گوشی بر پایه یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همچنین توانسته گواهی IP68 را برای این گوشی به دست آورد که به معنی مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

تصاویر گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا با ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد نسخه خاصی از این گوشی را با حافظه داخلی ۱ ترابایتی در برخی بازار‌های منتخب عرضه کند. هنوز این بازارها مشخص نیستند؛ اما می‌دانیم که بازار آمریکا در میان آنها نیست.

با توجه به تصاویر گلکسی S22 اولترا، می‌توان گفت که این گوشی در سه رنگ مشکی، قرمز جگری و سبز عرضه خواهد شد. گویا سامسونگ برای نسخه پایه این گوشی قیمت ۱۱۹۹ دلار را در نظر گرفته است و کاربران برای تهیه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز باید ۱۲۹۹ دلار پرداخت کنند. آیا تمایلی به خرید گلکسی اس 22 اولترا با این قیمت دارید؟