انتشار تصویری واضح از گوشی اندرویدی بلک‌بری Venice

کمپانی بلک بری که در بحران شدید مالی به سر می برد ، در حال آماده شدن برای رونمایی از یک اسمارت فون اندرویدی برای بازگشت به دنیای گوشی های موبایل است.این گوشی که بر اساس شنیده ها بلک‌بری ونیز ( BlackBerry Venice ) نام گذاری شده است ، می تواند آخرین شانس بلک بری برای خروج از بحران باشد.

تا امروز اطلاعات و تصاویری متعددی از این گوشی منتشر شده و امروز نیز شاهد لو رفتن عکس دیگری از آن هستیم.البته هیچکدام از تصاویر قبلی به واضحی تصویر امروز نبوده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در این تصویر به‌خوبی مشخص شده که این گوشی به صورت کشویی ساخته شده و با بالا بردن صفحه‌نمایش می‌توان به صفحه‌کلید فیزیکی آن دسترسی پیدا کرد. درحالی که تمام تلفن‌های همراه هوشمند موجود در بازار از ظاهری شبیه به هم بهره می‌برند، این محصول بلک‌بری که ظاهری کلاسیک دارد می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

BlackBerry-Venice-1

در این عکس به خوبی مشخص شده که این گوشی از یک صفحه‌نمایش خمیده مانند گوشی گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ، بهره می‌برد. براساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول منتشر شده، بلک‌بری روی آن یک صفحه‌نمیاش ۵.۴ اینچی با کیفیت QHD قرار داده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که برای آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۳ گیگابایت رم استفاده شده است. به احتمال زیاد کاربران می‌توانند شکل استفاده از این گوشی با صفحه‌کلید فیزیکی و مجازی را خودشان انتخاب کنند. این محصول به شکلی طراحی شده که بتوان بدون صفحه‌کلید فیزیکی هم از آن استفاده کرد.

BlackBerry-Venice-2

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه