احتمال معرفی لومیا ۹۴۰ ، لومیا ۹۴۰XL و سرفیس پرو ۴ در تاریخ ۲۷ مهر ماه

طرفداران گوشی های ویندوزی مدت بسیار زیادی است که انتظار رونمایی از پرچم داران تمام عیار این پلتفرم از سوی مایکروسافت هستند.حالا گزارش های جدید حکایت از احتمال معرفی جدیدترین گوشی های مایکروسافت یعنی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL  در تاریخ ۱۹ اکتبر ( ۲۷ مهر) دارد.همچنین شنیده ها حاکی از این است که ردموندی ها علاوه بر این دو اسمارت فون، از نسل جدید تبلت های این شرکت به نام سرفیس پرو ۴ که امروز مشخصات آن فاش شد و همچنین دستبند Microsoft Band 2 نیز پرده بردارند.

البته چند روز پیش در خبرها آمده بود که این مراسم در ماه اکتبر برگزار خواهد شد اما به لطف خبری که امروز منتشر شده تاریخ احتمالی و همچنین مکان این مراسم نیز مشخص شده است. ناگفته نماند که برخی سایت ها، نام این دو گوشی جدید مایکروسافت را لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL پیش بینی کرده اند.با این حال، صرف نظر از نام این دو اسمارت فون، مایکروسافت دو گوشی جدید را معرفی خواهد کرد و باید منتظر خبرهای بعدی در خصوص این مراسم باشیم.

در خصوص ویژگی های این دو گوشی نیز شایعات زیادی از گوشه و کنار فضای مجازی به گوش می رسد به طوری که می توان گفت لومیا ۹۴۰XL از یک نمایشگر کوآد اچ‌دی ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می برد. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 430، بار پردازشی این گوشی را بر دوش خواهند کشید. همچنین به فضای رم و حافظه داخلی ۳ و ۳۲ گیگابایتی مجهزند.علاقه‌مندان به ثبت عکس و فیلمبرداری نیز می توانند با استفاده از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی این گوشی، تصاویر و ویدیوهای خاطره انگیزی را ثبت کنند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از پورت USB مدل C اشاره کرد.مشخصات گوشی لومیا ۹۴۰ نیز از بسیاری جهات با ۹۴۰XL شباهت دارد و تنها تفاوت های آن را می توان در نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۲ و پردازنده گرافیکی Adreno 418 دانست.

در خصوص ویژگی های عضو جدید خانواده تبلت های مایکروسافت نیز خبری به بیرون درز نکرده است، اما در ماه گذشته خبری منتشر شد که در آن به رونمایی از این محصول در ماه اکتبر همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و تراشه Skylake اینتل اشاره شده بود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*