تماشا کنید : آنباکسینگ مدل ۹.۷ اینچی تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ

اواخر تیر ماه سال جاری بود که سامسونگ تبلت گلکسی تب S2 را در دو سایز ۸.۰ و ۹.۷ اینچی و با نسبت تصویر ۴:۳ رونمایی کرد. این محصولات تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و از هم اکنون برای پیش‌فروش در کشورهای مختلف آماده شده است.در این مطلب آنباکسینگ یا جعبه گشایی مدل ۹.۷ اینچی تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ را برایتان آماده کرده ایم که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

سامسونگ برای این تبلت از چیپ‌ست Exynos 5433 استفاده کرده که دو پردازنده چهار هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این محصول از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین می‌توان با یک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی میزان حافظه داخلی آن را افزایش داد. صفحه نمایش ۹.۷ اینچی این محصول از کیفیت ۲۰۴۸x1536 پیکسل بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های تبلت گلکسی تب S2 9.7 می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های ۳G و ۴G اشاره کرد. سامسونگ یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی را برای آن در نظر گرفته است.

از آنجایی که سامسونگ خودش را برای عرضه این محصول آماده می‌کند، نمونه‌های مختلف آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. به همین دلیل تصاویر و ویدیویی از جعبه‌گشایی این محصول منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*