نمونه عکس های گرفته شده با سونی اکسپریا Z5

همانطور که می دانید ، سونی در یکی از مهمترین رویدادهای خبری شب گذشته در IFA 2015 ، پرچم دار جدید خود رادر قالب سه گانه اکسپریا Z5 معرفی کرده است.یکی از ویژگی هایی که سونی در این گوشی ها مانور تبلیغاتی زیادی روی آن داده است ، دوربین آنها است که این شرکت عقیده دارد بهترین نمونه در میان تمام اسمارت فون های برتر بازار است.حالا نمونه عکس های گرفته شدهبا دوربین اکسپریا زد ۵ منتشر شده که در ادامه شما را به دیدن آنها دعویت می کنیم.

سنسور به کار رفته در این گوشی‌ها ۲۳ مگاپیکسلی از نوع Exmor RS است که اولین بار است که در گوشی‌های هوشمند به کار برده می‌شود. انتظار می‌رود این سنسور همانطور که سونی ادعا کرده با داشتن ۱۹۲ نقطه فوکوس، سریعترین تشخیص خوکار فوکوس را داشته باشد. سونی زمان فوکوس این دوربین را ۰.۰۳ میلی ثانیه اعلام کرده، که بسیار سریع و قابل توجه است.

البته سونی هشدار می‌دهد که ۰.۰۳ ثانیه حداقل زمان فوکوس این گوشی است و زمان میانگین برای فوکوس خودکار ۰.۱ تا ۰.۴ است که باز هم بسیار سریع به شمار می‌رود. اندازه سنسور دوربین این گوشی‌ها ۲.۴/۱ است که در کنار سریع‌ترین فوکوس خودکار دوربین گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

دوربین به کار رفته در گوشی‌های سونی قادر است ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند. در زیر چند نمونه از عکس‌های گرفته شده با دوربین جدید به کار رفته در گوشی‌های سونی برای شما نمایش داده شده است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. درود.سونی غوغا به پا کرده .عاشق سونیم بازم بگین سامسونگ با اون صفحه نمایشش که رنگهارو اشباح نشون میده و عکسهارو مثلا با کیفیت که اصلانم کیفیت ندارن .فقط سونی .سامی و گلابی گاز زدتون باید بیان جلوی سونی لنگ بندازن.تازه سری xهنوزم میان رده ان با این وجود از برندای دیگه مانند سامی دمپایی و اپل گلابی یه سرو گردن بالاتره

  2. تنها شرکتی که نمونه عکس بدون ویرایش گوشی هاش رو پخش میکنه
    و باز هم از عکس های ویرایش شده ی بقیه برند ها بهتره

    فینگرپرینت هم چرت بود و نیازی بهش توی یه سونی حس نمیشه

  3. از نمره ۲۰ بهش۲۱ میدم.