معرفی نسل جدید سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس در IFA 2015

کمپانی فیلیپس نسل جدید سیستم نورپردازی هوشمند خود را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد.این سیستم که Philips Hue Lightstrip Plus نام دارد ، طیف وسیعی از نورهای رنگی یا به عبارتی نواری از نورهای LED می باشد که شما می توانید به صورت هوشمند و از طریق نصب برنامه Hue بر روی موبایل خود نور آن را تغییر دهید. 

فیلیپس نسل اول این سیستم هوشمند را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد اما این محصول در ابتدای ورود خود به بازار با مشکلاتی همراه بود.یکی از این مشکلات طول کوتاه این محصول بود که باعث می شد نورپردازی کل منزل هزینه سنگینی به دنبال داشته باشد، مشکل دوم هم آن بود که این شرکت هلندی نور سفید را برای محصول خود در نظر نگرفته بود.

Philips-Hue-Lightstrip-Plus-1

با این حال در نسل جدید این سیستم نورپردازی هومشند که شرکت فیلیپس در نمایشگاه IFA امسال معرفی کرد، معایب سری گذشته برطرف گردیده است. در سری جدید این نوار پرنور تر شده است به طوری که اگر در مکان مناسب قرار گیرد می تواند نور اتاق را تامین کند. به علاوه قابلیت انعطاف آن هم افزایش یافته است و نور سفید هم به طیف رنگ های آن اضافه شده است . همچنین مصرف کننده قادر است چندین نوار را به هم متصل نموده و طول آن را به حداکثر ده متر افزایش دهد والبته هر جا که لازم می بیند طول آن را کاهش دهد.این محصول را می توان در جاهایی که به نور پردازی خاصی نیاز دارند نظیر اطراف کابینت آشپزخانه استفاده نمود.

بر اساس گزارش شرکت فیلیپس این محصول در ماه اکتبر در کشور آمریکای شمالی راهی بازار می شود. قیمت دو متر اولیه این محصول ۸۹.۹۵ دلار اعلام شده که البته به ازای هر متر اضافه لازم است ۲۹.۹۵ دلار دیگر پرداخت شود.

منبع: philips

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*