ایسر مانیتورهای گیمینگ جدید خود را در IFA 2015 به نمایش گذاشت

کمپانی ایسر ( Acer ) مانیتورهای گیمینگ و حرفه ایی خود از سری Predator را در IFA 2015 به نمایش گذاشته است.یکی از ویژگی های مثبت این سری از نمایشگر های ایسر ، قیمت رقابتی آنها نسبت به نمونه های موجود دیگر شرکت ها در بازار است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

چهار مانیتور در غالب مدل های XB1 و Z35 در این نمایشگاه معرفی شدند.Z35 یک مانیتور گیمینگ منحنی (Curved) در ابعاد ۹:۲۱ است که از دقت تصویری ۱۰۸۰*۲۵۶۰ بهره میبرد.ابعاد این مانیتور چندان بحث برانگیز نبوده زیرا acer در ماه گذشته خبرهایی در مورد تولید و معرفی این مانیتور را اعلام کرده بود و علاوه بر این مانیتورهایی با اینچ بالا در حال افزایش هستند.

acer-Predator-Z35-display-2

Z35 از همگام سازی G-Sync و فناوری ULMB برخوردار است که میتواند از هردوی این تکنیک ها به صورت همزمان استفاده کرده و مشکلات فریم را به حداقل برساند.

Z35 را میتوان تا نرخ ۲۰۰ هرتز اورکلاک کرده و دو بلندگوی ۹ واتی در اطراف مانیتور برای پخش صدا وجود دارد.همچنین ایسر به جای استفاده از پنل های (TN) همیشگی از تکنیک (VA) برای Z35 استفاده کرده است.Z35 در ماه دسامبر و با قیمت بسیار مناسب ۱۰۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

acer-Predator-Z35-display-1

۳ مانیتور بعدی شامل مدل های (XB281HK،XB271HU و XB271HK) هستند.هر سه مدل از صفحات نمایشگر تخت و طراحی Zero Frame برخوردار هستند.همانطور که از مدل های این مانیتورها نیز پیداست،ابعاد آنها به ترتیب ۲۸ و ۲۷ اینچ است.این مدل ها از دقت تصویر ۴K/UHD به همراه زمان تاخیر ۱ میلی ثانیه بهره میبرند.ایسر مدعی پشتیبانی ۱۰۰% از وسعت رنگ s-RGB در هر سه مدل شده است.

خانواده XB1 با نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتز در  ماه های اکتبر و نوامبر،با شروع قیمت پایه از ۶۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

منبع : dailytimesgazette

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون از اطلاعات مفیدتون