مشخصات نکسوس هواوی در گیک‌بنچ فاش شد : اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم

بر اساس شنیده ها ، کمپانی گوگل قرار است تا دو هفته دیگر نکسوس های جدید خود را معرفی کند.به همین دلیل روز به‌روز شایعات بیشتری پیرامون دو اسمارت‌فون LG Nexus 5X و Huawei Nexus مطرح می‌گردد.حالا نتایج بنچمارک گیک‌بنچ گوشی نکسوس هواوی منتشر شده که مشخصات فنی این گوشی را برای ما آشکار می سازد.

تاکنون اطلاعات و مشخصات احتمالی زیادی از این دو گوشی به بیرون درز کرده که البته با واکنشی از سوی گوگل و کمپانی های سازنده این دو گوشی همراه نبوده است. اما امروز، اطلاعاتی از بنچمارک Geekbench بدست آمده است که اطلاعاتی از اسمارت فونی با اسم رمز Huawei Angler را فاش می کند.

به گفته بسیاری از منابع خبری، Angler همان نکسوس ساخت هوآوی خواهد بود که در این تست بنچمارک آمده است. بر این اساس، می توان گفت که نکسوس ۶ هوآوی در قلب خود از پردازنده قدرتمند هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با سرعت کلاک ۱.۵۵ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت فضای رم به همراه تراشه گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره خواهد برد.

این گوشی توانست در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۱۵۶ و در بخش چند هسته ای نیز امتیاز ۳۶۴۱ را کسب کند. برای درک بهتر این امتیازها باید گفت که عملکرد این گوشی در این تست تقریباً نزدیک به عملکرد نکسوس ساخت ال‌جی است که توانست با پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ در بخش های تک و چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۱۰۸۲ و ۳۲۹۸ را کسب کند.همچنین با توجه به این اطلاعات می توان گفت که نکسوس ۶ هوآوی مجهز به سیستم عامل اندروید ۶ یعنی مارشمالو خواهد بود.

Huawei-Nexus

اگرچه از بنچمارک اخیر اطلاعات فنی بیشتری به دست نیامده اما شنیده‌های پیشین از وجود نمایشگری ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p یا QHD و همچنین پشتیبانی از USB Type-C و وجود اسکنر اثر انگشت،‌ خبر می‌دهند.

با تمام این اوصاف هوآوی نکسوس را می توان گوشی جذابی دانست که برگ برنده‌ای همچون نسخه‌ی جدید اندروید را با خود به همراه دارد. پیش‌بینی می شود که گوگل در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) از این دو اسمارت فون خود پرده بردارد.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*