مهلا

آخرین اثر مرحوم کریمخانی در تیتراژ ویژه برنامه مهلا رونمایی شد

آخرین اثر مرحوم کریمخانی در تیتراژ ویژه برنامه مهلا رونمایی شد. این ویژه برنامه در ایام محرم به شکل یک شب در میان از ساعت ۲۰ توسط همراه اول پخش می‌شود.

شب 10 مرداد 1401 برای نخستین بار قطعه تمنای دوست با صدای مرحوم استاد محمدعلی کریمخانی در تیتراژ ویژه ‌برنامه مهلا پخش شد. تیتراژ ابتدای برنامه عاشورایی مهلا توسط عظیمی‌نژاد و با صدای مرحوم محمدعلی کریمخانی ساخته شده که همزمان با چهارمین شب محرم به شکل اختصاصی در قسمت اول برنامه مهلا رونمایی شد. گفتنی است این ویژه برنامه در استودیو قرن جدید تولید و پخش می‌شود.

پخش آخرین اثر مرحوم کریمخانی در تیتراژ مهلا

آریا عظیمی‌نژاد و مرحوم محمدعلی کریمخانی در گذشته نیز همکاری داشتند و قطعه «آمدم ای شاه، پناهم بده» یکی از کارهای به یاد ماندنی آنها محسوب می‌شود. قطعه «تمنای دوست» نیز به عنوان آخرین اثر مرحوم کریمخانی با شعری از ولی الله کلامی زنجانی و ملودی عباس خوشدل ساخته شده است.

گفتنی است اپراتور همراه اول پس از این که در تهیه و تولید برنامه مناسبی مهلا در محرم 1443 قمری تجربه موفقی را داشته است، در محرم سال جاری نیز مجددا این برنامه را تولید کرد و آن را به صورت یک شب در میان از ساعت 20 از طریق پلتفرم‌های روبیکا، آیگپ و ذره بین پخش می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*