تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو از بیستم آبان ماه راهی بازار خواهد شد

کمپانی اپل ۱۸ شهریور ماه امسال در جریان رویدادی اختصاصی از آخرین محصولات خود رونمایی کرد.در میان محصولاتی که معرفی شد، تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو، بیش از همه مورد توجه رسانه ها و همچنین علاقه‌مندان قرار گرفت.اما متاسفانه تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به بازار مشخص نشد و صرفاً به اعلام ماه نوامبر (آبان ماه) به عنوان محدوده‌ی زمانی ارائه‌ی آن بسنده شد.

اما امروز، گزارش های رسیده حاکی این است که فروش این تبلت از ۱۱ نوامبر و از طریق خرده فروشی ها و همچنین فروشگاه های آنلاین این شرکت آغاز خواهد شد.

البته فراموش نکنید تاریخ ارائه شده صرفاً برای کشور آمریکا اعلام شده و این محصول احتمالاً با کمی تأخیر در دیگر کشورها توزیع خواهد شد.

ipad_pro_large_2x

قیمت پایه این محصول برابر با ۷۹۹ دلار تعیین شده و در دو مدل منحصراً وای فای با حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. مدل LTE این تبلت نیز تنها با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و با قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار قابل خرید است. همچنین مداد اپل (Apple Pencil) و کیبورد هوشمند (Apple Pencil) متعلق به این گجت به ترتیب ۹۹ و ۱۶۹ دلار قیمت‌گذاری شده و با عرضه‌ی آیپد پرو قابل ارائه خواهند بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*