گلکسی اس ۷ ، فوریه ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که سامسونگ پرچم دار جدیدش یعنی گوشی گلکسی اس ۷ را در ژانویه سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد.امروز گزارش جدیدی توسط منابع کره ای منتشر شده که بر اساس آن سامسونگ گلکسی اس ۷ را در ماه فوریه عرضه خواهد کرد.همچنین در این گزارش آمده است که تمام نسخه های گلکسی S7 از شبکه LTE Cat. 12 پشتیبانی خواهند کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با نگاهی به گذشته متوجه خواهیم شد که سامسونگ پیش از این هم محصولات خود را زودتر از موعد همیشگی معرفی کرده است. این اتفاق در مورد گلکسی نوت ۵ هم رخ داد تا رقبای خود به طور مثال آیفون ۶ اس را در بازار شکست دهد. حال به نظر می‌رسد که این موضوع در مورد Galaxy S7 هم صدق خواهد کرد.

در دریای شایعات مربوط به این دیوایس گفته شده که اس ۷ در دو نسخه معرفی خواهد شد. اولی با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دیگری از چیپ انحصاری سامسونگ، یعنی اگزینوس ۸۸۹۰ (ام۱) SoC بهره خواهد برد. حال در گزارش جدید عنوان شده که هر دو نسخه از شبکه LTE Cat 12 پشتیبانی خواهد کرد و این اتفاق اولین بار است که در تاریخ چیپست‌های اگزینوس رخ می‌دهد.

در تئوری شبکه LTE Cat 12 حداکثر سرعت دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود آن با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد بود که البته طبیعتا اپراتور مخابراتی شما باید این سرعت را ارائه دهد.

هنوز در مورد صحت و سقم این شایعات نمی‌توان اطمینان داشت. به نظر شما آیا سامسونگ با گلکسی اس۷ اقبال عمومی را به دست خواهد آورد یا بازار را به رقبا واگذار می‌کند؟

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه