توشیبا سری جدید لپ تاپ های هیبریدی خود را معرفی کرد

شرکت توشیبا دیروز سری جدید لپ تاپ های هیبریدی سازمانی خود را معرفی کرد.این محصولات از مشخصات فنی خوبی برخوردار شده و می توانند به صورت هم زمان نقش لپ تاپ و تبلت را برای کاربر خود بازی کنند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شاید جذاب ترین محصول معرفی شده توسط این شرکت تبلت ۱۲.۱ اینچی بسیار باریک و هیبریدی Portege Z20t-C باشد. طراحی ظاهری این تبلت با زیبایی محصولات خانگی شرکت توشیبا برابری می کند. این تبلت که از پردازنده های Core M شرکت اینتل بهره می برد که پیش از این در الترابوک هایی نظیر MacBook ، ۱۲ اینچی شرکت اپل و همچنین Asus UX305 به کار رفته بود.

صفحه نمایش Full HD به همراه درگاه USB 3.1 Type-C نیز که در کناره صفحه کلید جدا شونده این تبلت تعبیه شده است نیز سایر ویژگی های آن را تشکیل می دهند. سرعت تبادل داده در این درگاه به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می رسد که دو برابر سرعت تبادل داده درگاه USB 3.0 است و کاربران حرفه ای می توانند توسط آن به تبادل اطلاعات با حجم بسیار زیاد و همچنین بررسی و نظارت بر دستگاه خارجی استفاده نمایند.

علاوه بر تبلت هیبریدی بالا شرکت توشیبا سه محصول دیگر با نام های Portege Z30-C و Tecra Z40-C و همچنین Tecra Z50-C را نیز معرفی کرده است. محصول نخست ویژگی های مشترک بسیار زیادی با تبلت Portege Z20t-C دارد و از صفحه نمایش Full HD استفاده خواهد کرد. با این حال دو محصول دیگر لپ تاپ هایی ۱۳.۵ و ۱۴ اینچی هستند که سعی کرده اند میان قابلیت حمل آسان و قدرت پردازشی مناسب تعادل ایجاد کنند.

لپ تاپ Tecra Z50-C به همراه چهار درگاه USB 3.0 ارائه می شود. علاوه بر آن صفحه کلید آن نیز از نور پس زمینه بهره خواهد برد.

در نهایت باید گفت محصولات بالا در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار خواهند شد، با این حال تاریخ دقیق و قیمت رسمی آن ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.در ادامه تصاویری از این محصولات را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*