تماشا کنید : گوشی موتورولا دروید توربو ۲ پس از ۷۰ بار سقوط بر روی سطحی سخت !

کمپانی موتورولا چند روز پیش از گوشی هوشمند دروید توربو ۲ ( Droid Turbo 2 ) رونمایی کرد.از جمله مشخصات برجسته موتورولا دروید توربو ۲ می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ هشت هسته‌ای، سه گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۴K و باتری ۳۶۷۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع TurboPower ، اشاره کرد.اما یکی از ویژگهایی که موترولا در این گوشی بسیار بر آن تاکید داشته ، مقاومت بالای صفحه نمایش آن است.ظاهرا نمایشگر این گوشی با چندین لایه‌ی مختلف در برابر ضربات مقاوم و به اصطلاح نشکن شده است.برای بررسی این موضوع بیایید ببینیم گوشی موتورولا دروید توربو ۲ پس از ۷۰ بار سقوط بر روی سطحی سخت چه شکلی خواهد شد !

اصولا تست های سقوط هیچ‌وقت دقیق نیستند و هر مورد کوچکی نتیجه را متحول می‌کند ولیکن حداقل انتظاری که می‌توان از طراحان گوشی و به خصوص رده‌اول‌های گران‌قیمت داشت این است که بر اثر سقوط از ارتفاع ۱ متری که تقریباً ارتفاع جیب شلوار است، نمایشگر، دوربین و گوشه‌های بدنه دچار آسیب جبران‌ناپذیر نشود. هزینه‌ی تعویض نمایشگر و حتی محافظ آن که معمولاً گوریلا گلس است، دست‌کمی از قیمت یک گوشی میان‌رده ندارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید گوشی و محافظ آن ببینیم وضعیت تا چه حد وخیم و حساس است.

موتورولا این مشکل را با استفاده از چند لایه که در حقیقت ضربه را پخش و دفع می‌کنند حل کرده و حتی ۴ سال ضمانت ارایه کرده است!

تماشا کنید و ببینید پس از ۷۰ بار سقوط روی سطحی سخت، وضعیت دروید توربو ۲ چگونه خواهد بود:

منبع : techspot

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه