خرید لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی با وام 30، 50 و 100 میلیون تومانی 3 ساله از سایت وزارت صمت

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت از امکان خرید لوازم خانگی با وام 30، 50 و 100 میلیون تومانی 3 ساله از سایت وزارت صمت خبر داد.

محمدحسین قمری، مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت در مورد جزئیات تهیه لوازم خانگی از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت بر اساس آمارهای جدید، در حال حاضر 80 تولیدکننده از 241 تولیدکننده لوازم خانگی و 5 بانک شامل بانک رفاه، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک آینده و بانک گردشگری برای اجرای این طرح همکاری خواهند کرد.

جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد وام خرید لوازم خانگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت شامل سه وام 30، 50 و 100 میلیون تومانی بوده و متقاضیان فقط باید یک ضامن داشته باشند و به ارائه چک نیازی نخواهد بود. وی افزود همچنین این وام‌ها با شرایط سه ساله و با سود 18 درصد ارائه خواهند شد.

طبق گفته قمری، فرایند وام‌دهی در 5 بانکی که با این طرح همکاری دارند متفاوت بوده و وام نیز پس از اعتبارسنجی ارائه خواهد شد. البته این فرایند به شکل آنلاین به انجام می‌رسد و به مراجعه حضوری متقاضیان نیازی نخواهد بود.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت خاطرنشان کرد زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه طرح توان خرید به نشانی www.tavankharid.ir و با مراجعه به عاملان فروش محصولات می‌توانند به شکل مستقیم از تولیدکنندگان لوازم خانگی به شکل اقساطی جهیزیه خریداری کنند.