گوشی اندرویدی ۱۰ دلاری ال جی در فروشگاه آنلاین وال مارت !

به تازگی یک گوشی اندرویدی از ال جی بر روی فروشگاه آنلاین وال مارت قرار گرفته که قیمتی ۹.۸۲ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.بله درست خواندید این گوشی هوشمند که نام طولانی TracFone LG Prepaid Lucky LG16 را دارد ، با قیمتی زیر ۱۰ دلار به فروش می رسد.البته در حال حاظر تمام موجودی این گوشی به فروش رفته است !

این گوشی اندرویدی با داشتن پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (با امکان ارتقاء آن به ۳۲ گیگابایت به کمک کارت حافظه microSD) و صفحه‌نمایش ۳.۸-اینچی، می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های بسیار خوب سیستم‌عامل اندروید را پیش روی شما قرار دهد. مجهز بودن به بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰، پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G، دوربین ۳ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۴ کیت‌کت نیز از دیگر مشخصه‌های اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید که می‌توان آنها را در هر محصول پایین‌رده‌ای پیدا کرد.

اگرچه ممکن است امکانات ذکر شده در مورد این دستگاه چندان تأثیرگذار نباشد، اما اگر نگاهی به قیمت کمتر از ۱۰ دلاری این گوشی‌هوشمند داشته باشیم، شاید بتوانیم بگوییم که با پیشنهادی فوق‌العاده روبه‌رو هستیم.

منبع  :gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه چند وقت دیگه می بینی گوشی کیلیویی میفروشن.
    درهم. سه تا هزار.
    والا تا الان که یکی بخر دوتا ببر اومده. مفتی ببر خوشت اومد بیا پولش بده هم اومده. یه چند وقت دیگه مثه پراید نصفشو وام میدن یا مثه دانشگاه آزاد که به زور ثبت نام میکنن بزور بهت موبایل میدن…
    ده دلار پوله پیک+کارتونش هم نیست.
    اصلا کارتون داره یا تو مشما میدن ?????