تخت نوزاد

عرضه بهترین تخت نوزاد در نوع‌های مختلف شرکتی و کنار مادر در شهر زیبای شیراز

در نگهداری از نوزادان استفاده از یک تخت نوزاد مناسب همواره مورد توجه مادران بود است. یکی از بهترین تخت های نوزاد کنار مادر در بیمارستان شیراز ارائه می‌شود که از طریق شرکت تولید کننده بومی تخت نوزاد تامین می‌گردد.

امروزه در تمامی انواع و اقسام این محصولات که با برندهای شرکتی بسیاری تولید و عرضه می‌شوند سعی شده تا ویژگی‌های تخت نوزاد متناسب با استانداردهای جهانی تولید شود و از بهترین جنس‌های ام دی اف و رنگ‌های ملایم و برخی قابلیت‌ها مانند تنظیم ارتفاع استفاده شود.

تخت خواب و قابلمه مسی نوزادی هم بسیار مهم بوده و باید متناسب با فضای اتاق خواب و اندازه آن باشد؛ زیرا یکی از مشکلاتی که امروزه وجود دارد اشغال فضای بسیار زیاد توسط این تخت‌ها می‌باشد که فضای بازی اتاق کودک را محدود کرده و او را با مشکل مواجه می‌کند. بنابراین باید سایز تخت انتخاب شده متناسب با اندازه اتاق نوزاد باشد.

تخت نوزاد

یکی از رنگ‌های ملایم و پرطرفدار تخت نوزاد شرکتی دو طبقه که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است رنگ طوسی می‌باشد که رنگی خاص و بسیار ملایم بوده و علاوه بر تاثیر مثبت روی روحیه کودک سبب زیبایی اتاق خواب و خانه هم می‌شود.

این نوع رنگ‌ها اغلب با بسیاری از اسباب بازی‌های نوزاد و قضای داخل اتاق و مخصوصا تشک و روتختی مخمل و همچنین پتوی نوزاد بسیار یک دست و یک رنگ می‌شود که فضای بسیار زیبایی را به اتاق کودک هدیه می‌دهد.

تخت نوزاد کنار مادر

برخی از افراد ترجیح می‌دهند تخت نوزاد کنار مادر به سمت دیوار یا کنار دیوار باشد که البته فرقی ندارد چون این مدل از تخت‌ها به دلیل چوب روسی با کیفیتی که درونش به کار رفته است هیچ‌گونه آسیبی نخواهد دید؛ زیرا برخی از مردم عزیز فکر می‌کنند اگر این مدل از تخت‌ها را در کنار دیوار بگذارند خراب شده یا دچار رطوبت می‌شود که باید این اطمینان را به شما مشتریان عزیز بدهیم که با خیال راحت این مدل از تخت‌ها را در کنار دیوار قرار دهند، زیرا هیچ‌گونه اتفاقی نخواهد افتاد.

تخت نوزاد

امروزه برخی از بچه‌ها دوقلو نیز هستند و به همین منظور مادر ترجیح می‌دهد نوزاد در کنار خودش قرار بگیرد. به همین دلیل از این نوع تخت نوزاد کنار مادر خریداری می‌کنند، اما همانطور که می‌دانید اکثر افراد درون جامعه توان مالی خوبی ندارند به همین منظور نمی‌توانند این مدل از تخت‌ها و پتو پشمی را خریداری کنند، زیرا شرکت‌های رقیب قیمت این نوع تخت را بسیار بالا برده‌اند که همین مسئله سبب شده تا مردم درون جامعه از نارضایتی خاصی برخوردار باشند و این محصول را تهیه نکنند.

شرکت مربوطه ما از وضعیت اقتصادی مردم نیز خبردار است به همین منظور تصمیم گرفته تا قیمت محصولات خود را نسبت به سایر رقبا بسیار کاهش دهد که با اعتراض شدید رقبای خود روبرو شده است، اما هیچگونه اهمیتی به این مسئله نداده است زیرا رضایت مردم تنها چیزی می‌باشد که برایمان مهم است.

تخت نوزاد شیراز

در انتخاب یک تخت نوزاد جنس چوب گردو ایرانی یا تخت کودک لاهیجان مناسب باید ارتفاع دیواره تخت را نیز مد نظر قرار بگیرد. در واقع ارتفاع دیوار تخت نباید به قدری کوتاه باشد که نوزاد بتواند از روی آن آویزان شود یا احتمال پرت شدن را داشته باشد و موجب زخمی شدن وی وجود داشته باشد. در واقع ارتفاع تخت کودک باید اندازه باشد که وقتی کودکی می‌ایستد هنوز کمی تسلط بر رفتار و حرکات خود داشته باشد و با دیواره تخت و لبه آن فاصله زیاد داشته باشد.

تخت نوزاد

پس در انتخاب تخت نوزاد این موارد را از هر لحاظ رعایت کنیم که تخت انتخابی دارای زوایا و گوشه‌های تیز نباشد تا نکند برای نوزاد شما از این منظر خطرآفرین باشد و باعث شود که با  برخورد سر و نقاط حساس نوزادان به گوشه و زوایای این تخت آسیب ببینند. لذا تخت نوزاد شیراز دارای کیفیت بسیار زیادی است.

از این رو ممکن است با دهان خود یا لب‌هایش کف تخته‌ای که دارای خورده چوب است را لمس نمایند. پس تختی را انتخاب نمایید که از نظر صیقلی بودن خطری برای پارگی لب یا دهان کودکتان نداشته باشد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*