چمن مصنوعی

چمن مصنوعی موکتی برای حیاط جستان بابل

همانطور که می‌دانید پشتی روی چمن مصنوعی دو قسمت دارد که شامل پشتی اولیه و پشتی ثانویه می‌شود هر دو قسمت اولیه و ثانویه با هم کار می‌کنند تا ثبات ابعادی را برای کل چمن مصنوعی فراهم آورند.

پشتی اولیه معمولا از پارچه‌های پلی پروپیلن بافته شده که این ماده به الیاف چمن مصنوعی اجازه می‌دهد تا به صورت ردیفی در یک خط گرفته و درز بین پنل‌های چمن مصنوعی را پوشش دهد. همچنین اگر به دنبال ظاهری مجلل و واقعی‌تر برای حیاط جلویی درب ورودی خانه خود یا محیط‌هایی شبیه به آن هستند باید محصولاتی با ارتفاع شمع بلندتر، بین 1 ¼ تا 2 ½ اینچ تهیه کنید تا ظاهری زیباتر و جذاب‌تر به خود بگیرد.

کاهگل فیبری که در زیر این محصولات وجود دارد در رنگ، وزن و بافت متفاوت است و همین جنس بوده که سبب موکتی نشان دادن این چمن مصنوعی موکتی می‌شود که اغلب شامل الیاف قهوه‌ای است.

در صورت اضافه نکردن این ماده به مرور زمان الیاف آن دچار رنگ پریدگی شده و حالت خود را از دست می‌دهد و همچنین از قسمت پشتی آن در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند که این ماده از مواد گوناگونی مانند سیلیس یا خرده لاستیک تهیه و عرضه می‌شود که علاوه بر مواردی که ذکر شد برخی از برندهای این ماده دارای خواص ضد میکروبی، ضد بو یا خنک کننده هستند.

چمن مصنوعی جستان بابل

نوع دیگری از چمن‌های مصنوعی، چمن‌های تزئینی هستند که در منازل، ویلاها، رستوران‌ها، فضای شهری و زمین بازی کودکان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چمن‌ها نسبت به چمن‌های ورزشی کمتر مورد استفاده است و به دلیل داشتن زیبایی و ظرافت بیشتر با ضخامت نخ کمتر و تراکم بالا بافته و تولید می‌شود. آن‌ها به نسبت تردد، کیفیت محصول و آب و هوا می‌توانند طول عمر طولانی یا کوتاهی داشته باشند. از چمن مصنوعی علاوه بر استفاده در ورزشگاه‌ها، در پارک‌ها، بالکن و حیاط منازل و روف گاردن استفاده می‌شود. این چمن‌ها در ایجاد روحیه و کاهش استرس به خوبی می‌توانند به انسان کمک کنند.

چمن مصنوعی

گاهی انسان نمی‌تواند دلیل مشغله‌هایی که دارد به دل طبیعت برود و آرامش بگیرد. استفاده از چمن عرض 3 مصنوعی می‌تواند این حس طبیعت را تداعی کند و باعث آرامش شود. چمن مصنوعی جستان بابل یکی از بهترین چمن‌هاست که می‌توان تهیه کرد.

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ دنیا در شرکت خود فضایی را با این چمن‌ها آماده کرده‌اند تا باعث آرامش اعصاب و بهتر کار کردن نیروهایشان شود.

کسانی که خانه‌های آپارتمانی و کوچک دارند نیز می‌توانند تراس‌های خود را با چمن مصنوعی و گل‌های زیبا آراسته کنند و از بهشت کوچکی که برای خود درست می‌کنند لذت ببرند.

چمن‌های مصنوعی در مکان‌های مختلف از نظر ضخامت و نوع ساخت آن با هم فرق می‌کنند.

چمن مصنوعی برای حیاط

به دلیل نرم بودن چمن مصنوعی باعث خواهد شد تا این که اگر شخصی زمین بخورد دچار آسیب‌دیدگی نشود. باید خاطر نشان کرد که شما می‌توانید این محصول را در هر قسمت خانه، تالار، مدرسه و غیره مورد نصب قرار بدهید. بیشترین استفاده از چمن مصنوعی برای زیباسازی حیاط خواهد بود تا موجب قشنگی خانه خواهد شد. همچنین در سطح بازار این محصول را به عنوان فرش به رنگ سبز خواهند دانست که همین موضوع باعث فروش بالای آن شده است. فرق چمن مصنوعی با چمن طبیعی این‌طور خواهد بود که مصنوعی نیاز به مراقب ندارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد.

چمن مصنوعی

همانطور که می‌دانید برای درست کردن یک منطقه سبز در حیاط خانه، چمن مصنوعی برای حیاط بهترین گزینه می‌باشد. امروزه یکی از مهم‌ترین فکر بانوان زیبا سازی حیاط خانه خود خواهد بود که بیشتر آن با چمن مصنوعی ارزان این مشکل را حل خواهند کرد.

باید به این نکته اشاره کرد به دلیل نصب راحت و نصب در هر قسمت این محصول زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین چمن مصنوعی به دلیل رنگ‌بندی این کمک را به شما خواهد کرد تا این که بتوانید یک خرید مناسب و با کیفیت داشته باشید. چمن مصنوعی که بسیار بهداشتی خواهد بود این قابلیت را دارد تا این که شما حتی بتوانید در صورت کثیف شدن آن را شست‌وشو دهید.

قیمت این محصول بر اساس سایز و مدل که شما درخواست خواهید کرد تا این که مورد نصب قرار بگیرد.

همچنین به دلیل تنوع در رنگ چمن مصنوعی باعث شده است تا این که مشتری نسبت به سلیقه خودش این محصول را خریداری کند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*