حفره نمایشگر آیفون ۱۴ پرو

حفره نمایشگر آیفون ۱۴ پرو با تغییرات نرم افزاری، چهره زیباتری خواهد داشت +‌ عکس

یکی از طراحان به اپل پیشنهاد داده که با استفاده از تکنیک‌های نرم افزاری، حفره نمایشگر آیفون ۱۴ پرو – iPhone 14 Pro را بهتر و مفیدتر کند.

ما امسال شایعات مختلفی را در خصوص آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو شنیده‌ایم. به طور مثال انتظار می‌رود نسخه‌های معمولی آیفون ۱۴ با تغییری جزئی نسبت به سری ۱۳ عرضه شوند و نام آیفون ۱۳ اس بیشتر برازنده‌ی آن‌ها است. اپل احتمالاً همان طراحی ناچ صفحه، چیپست A15 Bionic و دوربین‌های مدل سال گذشته را در این مدل هم ارائه کند. در عین حال مدل‌های آیفون ۱۴ پرو تغییرات بزرگ‌تری را نسبت به آنچه از آیفون X به بعد دیده‌ایم، ارائه خواهند کرد. یک نمایشگر همیشه روشن (AoD) یکی از مهم‌ترین امکاناتی است فقط در مدل‌های پرو و پرو مکس تعبیه می‌شود. علاوه بر این ناچ بالای صفحه با یک حفره گرد و دکمه‌ای جایگزین می‌شود و سیستم دوربین پشتی گوشی هم ارتقا پیدا خواهد کرد.

حفره نمایشگر آیفون ۱۴ پرو می‌تواند اینگونه باشد

گوشی‌های سری آیفون ۱۴ همراه اپل واچ سری ۸ قرار است در کنفرانسی که ۱۶ شهریور برگزار می‌شود، رونمایی شوند. در حالی که تنها چند روز تا رونمایی از این محصولات بیشتر باقی نمانده است، همچنان اطلاعاتی از آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند. اکنون MacRumors می‌گوید که اپل بهتر است مرز بین دو حفره روی صفحه نمایش گوشی‌های سری پرو آیفون را هم مشکی کند تا آن‌ها ظاهر یکدست‌تری پیدا کنند و حواس کاربر هنگام تماشای محتوا روی صفحه کمتر حواسش پرت شود.

حفره نمایشگر آیفون ۱۴ پرو

این گروه همچنین پیشنهاد می‌کند که اپل می‌تواند از تکنیک‌های نرم افزاری برای مفید واقع شدن این حفره‌های روی صفحه استفاده کند. به طور مثال وقتی یک نوتیفیکیشن دریافت شود، این بریدگی می‌تواند بزرگ‌تر شده و به شکل یک مستطیل درآید.

در هر صورت این‌ها پیشنهاداتی است که به اپل می‌شود و قطعاً غول کوپرتینویی هنگام طراحی گوشی‌های جدیدش به ایده‌های مختلفی فکر کرده است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*