انتشار آپدیت اندروید ۶ برای گوشی ال جی جی ۴ در برخی کشورهای اروپایی

ال جی بروزرسانی به اندروید ۶ مارشمالو را برای پرچم دار جدید خود یعنی گوشی ال جی جی ۴ ( LG G4 ) ابتدا در کشور لهستان و سپس در کره جنوبی عرضه نمود.حالا پس از استفاده کاربران از این بروزرسانی به نظر می رسد که هیچ گونه مشکلی در اندروید ۶.۰ در حال اجرا روی این گوشی وجود نداشته و به همین جهت ال جی در حال گسترش این آپدیت به به برخی کشورهای اروپایی می باشد.

 

این بروزرسانی که ۱.۵۵ گیگابایت حجم دارد، در کنار عرضه به صورت OTA، از طریق نرم‌افزار اختصاصی شرکت‌ ال‌جی با نام LG Bridge نیز قابل دریافت خواهد بود.البته ال جی این بروزرسانی را فعلا در برخی کشور های اروپایی نظیر پرتغال، لهستان، رومانی، آلمان، ترکیه، بریتانیا، کرواسی، مجارستان و سوئیس منتشر کرده و احتمالا طی روزهای آینده سایر کشورها نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

وب سایت خود ال جی لیستی از تغییراتی را که با به روز رسانی اندروید ۶.۰ به به گوشی LG G4 وارد می شود، منتشر کرده است. به عنوان مثال، دوز (Doze) گوشی شما را به یک خواب عمیق می برد، برنامه های در حال اجرا در پس زمینه، اطلاعیه و هشدارها، را زمانی که گوشی مدتی غیر فعال است، خاموش می کند. اینکار باعث گسترش عمر باتری می شود..

یکی دیگر از تغییرات جدید در این آپدیت ، ویژگی Allow Peeking می باشد. این ویژگی اجازه می دهد تا شما نوتیفیکیشن ها را در بالای صفحه نمایش بخوانید بدون اینکه کل صفحه نمایش تحت پوشش قرار گیرد.

این بروزرسانی، برخی از ویژگی‌های خوب رابط کاربری خود همچون Knock Code را با امکانات بیشتری عرضه نماید و در کنار آن نیز اپلیکیشن +QMemo خود را با ویژگی‌های جدید و نام +Capture عرضه کرده است.

شما می توانید با کلیک بر روی این لینک تمام ویژگی های جدید در آپدیت اندروید ۶ برای گوشی ال جی جی ۴ را مشاهده نمائید.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*