مدیر عامل نینتندو : کنسول جدید Nintendo NX با سخت افزاری قدرتمند در راه است

کمپانی نینتندو که زمانی حرف های زیادی در صنعت کنسول های بازی برای گفتن داشت ، چند سالی است که گوی سبقت را به رقبا باخته و اضاع و احوال خوبی ندارد.حالا همه منتظر رونمایی از کنسول جدید این کمپانی موسوم به نینتندو ان ایکس ( Nintendo NX ) هستند ، محصولی که مدیر عامل نینتندو ادعا کرده دارای سخت افزاری قدرتمند بوده و توان رقابت با کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت را خواهد داشت.

به تازگی تاتسومی کیمیشیما رئیس و مدیر عامل کمپانی نینتندو اعلام کرده که کنسول نینتندو NX، با سخت افزاری متفاوت‌تر از کنسول‌های Wii  و Wii U به بازار عرضه خواهد شد.وی اخیرا در مصاحبه ای با مجله تایم گفته است که :

کنسول جدید نینتندو مدل جدیدتر کنسول‌های Wii و Wii U نخواهد بود و استراتژی جدید این کمپانی ساخت کنسولی متفاوت از نسل‌های گذشته است که در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی آن می‌باشد.

البته وی خاطرنشان کرده است که این کمپانی قرار نیست پشتیبانی خود از کنسول Wii U را قطع کند و کاربران این کنسول همچنان می توانند از پشتیبانی نینتندو بهره ببرند.

کمپانی نینتندو به کاربران و سرمایه گذاران این شرکت وعده داده که کنسول جدیدش دارای سخت افزاری قدرتمند و قابل رقابت ‌با کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت خواهد بود.

نینتندو هنوز زمان رونمایی از کنسول جدید خود، نینتندو NX را اعلام نداشته و باید منتظر ماند و دید که آیا این کمپانی قدیمی می‌تواند به بازار سطح بالای کنسول‌های بازی باز گردد یا خیر؟!

منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. والا نیترو هم خوب ایده هایی داره.

  2. بهترین موقعیت هست که نینتندو سیستمی قویتر از اونها بده بیرون،چون MS و سونی هنوز وسط راه عمر کنسولهاشون هستن و نمیتونن کنسول جدید بدن بیرون تا ۵ سال دیگه،و کنسولهاشون همین الانم حسابی کم میاره تو بازیها و حتی فریم ریت بازیها و رزولوشن پایینه،از طرف دیگه الان سخت افزار نسبت به وقتی PS4 و one اومد ارزونتر شده و نینتندو میتونه کنسولی خیلی قویتر از اونها بده بیرون با همون قیمت.
    من هر دو کنسولPS4 وXbox One رو داشتم و هر دو رو فروختم چون جفتشون کنسولهای خیلی خسته کننده ای بودن و نسبت به نسل قبل قدرتشون پیشرفت خیلی ناچیزی داشت و اصلا اونطور که از کنسول نسل جدید انتظار میرفت آدم رو تحت تاثیر قرار نمیدادن.بازیها همکه نصفشون بازسازی بازیهای نسل قبل..حالا در آینده شاید به PS4 مجدد بخرم بخاطر چند تا انحصاریش که خواهد اومد اما با بیمیلی و فقط وقتی خیلی ارزون تر شد.
    در مورد NX اما امیدوارم قدرتمند بیاد و روی PS4 و Xbox One رو کم کنه،اینجوری هم بازیهای انحصاری و منحصر به فرد نینتندو رو داریم هم سخت افزاری قویتر و بهتر از PS4 و One که بازیهای عادی مولتی پلتفورم رو هم بهتر از اونها اجرا میکنه.

  3. همین که اسم مدل جدیدشون رو راحتر میشه تلفظ کرد کلی پیشرفته.