درآمد پایدار از طریق استخراج

ViaBTC: با کسب درآمد پایدار از طریق استخراج، در بازار خرسی رمزارزها دوام بیاورید

از آغاز سال ۲۰۲۲، افزایش متوالی نرخ بهره منجر به ایجاد نوسانات قابل توجهی در بازارهای مالی بین المللی، به ویژه بازار ارزهای دیجیتال شده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با مقدار اوج خود در سال ۲۰۲۱ (نزدیک به ۳ تریلیون دلار)، کاهشی ۶۶.۶ درصدی را تجربه کرده و به زیر ۱ تریلیون دلار کاهش رسیده است. قیمت اغلب ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، بیش از ۷۰ درصد سقوط کرده اند، موضوعی که برای افراد سودجو در بازار ارزهای دیجیتال که امیدوارند یک شبه ثروتمند شوند یک فاجعه به حساب میآید.

این اولین باری نیست که ارزهای دیجیتال سقوط را تجربه می‌کنند. در طول این ده سال پر افت و خیز از زمان اختراع رمزارزها، بازار فراز و نشیب‌های زیادی را در طی چرخه‌های مختلفی پشت سر گذاشته است که این یک استراتژی سرمایه گذاری طلایی را توجیه می‌کند: ترید کردن در بازار صعودی و ماین کردن در بازار نزولی. برای سرمایه‌گذاران، بزرگترین مزیت استخراج رمزارزها این است که دارایی‌های کریپتویی آنها در طول این فرآیند به رشد خود ادامه می‌دهد و ارزش رمزارزهایی که اکنون در اختیار دارند، پس از پایان بازار نزولی چندین برابر می‌شود. همانطور که می‌گویند بهترین زمان برای کاشت درخت بیست سال پیش بود، بهترین زمان بعدی نیز هم‌اکنون است.

اکنون که می‌دانیم باید پول خود را کجا سرمایه گذاری کنیم، چگونه باید این استراتژی را اجرا کنیم؟ دوران استخراج رمزارزها به صورت سولو مدت‌هاست که به پایان رسیده است. امروزه، پیوستن به یک استخر برای داشتن درآمد پایدار، بهترین گزینه برای اکثر ماینرهای شخصی با توان استخراجی نه چندان بالا میباشد. در بازاری که تعداد پرشماری از استخرهای ماینینگ وجود دارند که مزایا و معایب خاص خود را دارند، انتخاب یک استخر قابل اعتماد که درآمد پایداری را ارائه می‌‌دهد از اهمیت حیاتی برخوردار است. استخر ViaBTC از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۶، به عنوان یک شرکت با سابقه در زمینهی بلاک چین، همواره با ارائه خدمات استخراج پایدار از طریق تلاش‌های دلسوزانه در زمینهی محصول، تیم و خدمات مشتری، ماینرها را در اولویت اول قرار داده است.

راز درآمد پایدار در ViaBTC از سه جنبهقابل بررسی است:

پیش از هر چیزی، ViaBTC محصولات و خدمات حرفهای را ارائه می‌دهد. در مواجهه با نوسانات مکرر بازار، ماینرها به محصولی نیاز دارند که در صورت تمایل به کسب درآمد پایدار، بتوانند درآمد حاصل از استخراج خود را به صورت خودکار به دارایی‌های پایدار تبدیل کنند. در غیر این صورت، در صورت بروز نوسانات شدید قیمت، تعداد کمی از ماینرها می‌توانند از ضررهای بزرگ در امان بمانند، چه برسد به این که بتوانند درآمد پایدار و ثابتی داشته باشند. ViaBTC از سال ۲۰۲۰ از چنین خواسته‌هایی کاملاً آگاه بود و تبدیل خودکار و برداشت خودکار را راه‌اندازی کرد. با این عملکرد، ماینرها می‌توانند خطرات ناشی از نوسانات قیمت را کاهش دهند و ارزش درآمد حاصل از استخراج خود را حفظ کنند.

علاوه بر این، ViaBTC برای کمک به ماینرها برای انعطافپذیری در برابر ریسک‌‌های قیمتی و پرداختن به گردش وجوه و فائق آمدن بر آنها، سرویس Hedging و Crypto Loans را معرفی کرد که دو محصول متناسب با تقاضای استخراج کنندگان رمزارزها هستند. استخر با استفاده از رویکرد مالی سنتی، مانور بیشتری را به ازای زمان به ماینرها ارائه میکند و به آنها اجازه می‌‌دهد تا ارزش رمزارزهای خود را به حداکثر برسانند و در عین حال درآمد استخراج را که در درازمدت پایدار می‌‌ماند، به دست آورند.

درآمد پایدار از طریق استخراج

در همین حال، ViaBTC اطلاعات استخراج ماینرها را به صورت کاملا باز، شفاف و تصویری به آنها ارائه میکند. همچنین با معرفی سیستم اعلان نوسانات هشریت که نوتیفیکیشنهای مرتبط با نوسانات هشریت را از طریق ایمیل و پیامک به کاربران ارسال میکند و همچنین امکان نظارت بر هشریت به صورت دائمی را فراهم میکند.

ثانیا، ViaBTC توسط یک تیم قوی پشتیبانی می‌شود. موفقیت یک شرکت به تیم آن بستگی دارد. ViaBTC توسط یک تیم درجه یک متشکل از اعضایی از سراسر جهان، که بیش از ٪۶۰ از آنها بر روی تحقیق و توسعه تمرکز دارند، پشتیبانی می‌شود. با چنین تیم قدرتمندی، استخر ViaBTC فرآیند نقل و انتقال شبکهی BTC را از طریق سرویس BTC Client که به صورت مستقل توسط تیم خود توسعه داده را بهینه کرده است. علاوه بر این، این استخر همچنین نادهای استخراج را در چندین کشور ایجاد کرده که به طور موثر Orphan Rate را کاهش می‌‌دهد و به آن اجازه می‌‌دهد درآمد استخراج پایدارتری را ارائه دهد.

درآمد پایدار از طریق استخراج

ViaBTC کمترین میزان Orphan Rate را در این صنعت در اختیار دارد

هایپو یانگ، بنیانگذار ViaBTC، بهعنوان یک کارشناس فنی، بینش عمیقی در مورد امنیت و حسابرسی دارد و مکررا بر اهمیت امنیت کد زیرساخت تأکید کرده است. در نتیجه، این استخر از زمان آغاز به کار هرگز دچار نقض امنیتی بزرگی نشده است.

و در آخر، ViaBTC خدمات رضایت بخشی به مشتریان ارائه می‌دهد. امروزه ViaBTC به چهار زبان، یعنی انگلیسی، چینی، روسی و اسپانیایی در دسترس است و پنج گروه رسانه اجتماعی (انگلیسی، چینی سنتی، روسی، اسپانیایی و فارسی) به وجود آورده است. در این بخشها، کارمندان بخش خدمات مشتریان استخر برای حفظ نظم در چتها و پاسخ به سؤالات ماینرها فعالیت می‌‌کنند.

در عین حال، ماینرها همچنین می‌توانند بر روی قسمت تیکت در وب سایت ViaBTC کلیک کنند تا مشکلات خود را ثبت و ارسال کنند که این مسائل توسط متخصصین ViaBTC رسیدگی می‌شود. با کانالهای بهینهی خدمات مشتری، ماینرها می‌‌توانند روی ماینینگ خود متمرکز بمانند، که این موضوع به آنها کمک میکند در بلندمدت کسب درآمد پایدار داشته باشند.

همانطور که ViaBTC محصولات و خدمات خود را در بازار نزولی فعلی بهبود می‌بخشد، این شرکت همچنان بر بهینه‌سازی محصول خود متمرکز می‌شود و امکانات و شرایط استخراج بهتری را ارائه می‌دهد. با در اولویت قرار دادن ماینرها، این استخر به ارائه خدمات ماینینگ تک مرحلهای، کارآمد و پایدار ادامه خواهد داد. در اوایل سال ۲۰۲۲، ViaBTC برنامه “Referral Reward” را آغاز کرد که باارزش‌ترین رویداد هدیه‌ای است که تا به حال میزبانی کرده است. در حال حاضر، این برنامه در حال انجام است و قیمت ماینرها نیز به پایین‌ترین حد خود رسیده است. اگر قصد سرمایه گذاری در استخراج رمزارزها را دارید، حتما این برنامه را بررسی کنید: شما می‌توانید با ارجاع دوستان خود به استخراج در استخر ViaBTC از جایزهی ریفرال تا ۲۰ درصد لذت ببرید! با گذشت زمان، این پاداش‌های ریفرال به طور قابل توجهی دوره بازگشت سرمایهی شما را کوتاه می‌کند.

*شما میتوانید در آدرس https://www.viabtc.com/refer جوایز ریفرال خود را دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*