نسخه ۶۴ بیتی مرورگر موزیلا فایرفاکس منتشر شد

موزیلا فایرفاکس ( Mozilla FireFox ) یکی از محبوب ترین مرورگرهای اینترنتی جهان است که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده.با این حال جالب است بدانید با اینکه مدت زیادی از انتشار نسخه‌های ۶۴ بیتی مرورگر‌های گوگل و مایکروسافت می گذر ، اما موزیلا تا پیش از این هیچ نسخه ۶۴ بیتی از فایرفاکس را منتشر نکرده بود.به هر حال امروز بنیاد موزیلا اولین نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد.

در حالی که مدت زیادی از انتشار نسخه‌های ۶۴ بیتی از مرورگر‌های گوگل و مایکروسافت می‌گذرد ولی موزیلا تا به حال هیچ آپدیتی برای دریافت این نسخه منتشر نکرده بود که این خود جای تعجب داشت ولی سرانجام امروز این اتفاق افتاد. پس برای آن دسته از کاربران ویندوز که از ویندوز ۷ و بالاتر استفاده می‌کنند باید بگوییم که حالا میتوانند با آپدیت کردن مرورگر فاdرفاکس خود این نسخه ۶۴ بیتی را دریافت کنند.

در این آپدیت ضرورتا سرعت کار افزایش نمی‌یابد ولی شما در این نسخه شاهد تغییرات جزئی والبته مهمی‌در زمینه‌های مختلف مخصوصا سطح ایمنی مرورگر خواهید بود به صورتی که حالا این مرورگر با اپلیکیشن‌های مختلف سازگار تر است.

جدای از نوع سیستم عاملی که استفاده می‌کنید حالا با این آپدیت شما همچنین قادر خواهید بود تا از قابلیت  Private Browsing استفاده کنید که به ایمنی شما در مواجه با سایت‌های مخرب بسیار کمک می‌کند. همچنین قابلیت پیشنهاد دادن سایت به محض اینکه شما قسمتی از آدرس سایت را وارد می‌کنید هم به ادرس بار اضافه شده است. همچنین این نسخه از فایرفاکس در دیوایس‌هایی که از صفحه نمایش لمسی بهره میبرند نیز امکانات جالبی و جدیدی فراهم کرده است که کار را از گذشته بسیار راحت تر می‌کند.

کاربران سیستم عامل های ۶۴ بیتی ، از امروز می توانند با مراجعه به وب سایت موزیلا ، نسخه ۶۴ بیتی مرورگر فایرفاکس را دریافت و نصب کنند.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*