سنجد

با سنجد زندگی من سرشار از پول و ثروت شد

در دوران دانشجویی، همه‌ی تلاشم بر این بود که در کنار تحصیل منبع درآمدی داشته باشم که بتوانم مخارج تحصیلم را در بیاورم پس تصمیم گرفتم کار خودم را در زمینه‌ی سنجد شروع کنم و همین تصمیم من در آن زمان باعث شد که به یکی از ثروتمندان بزرگ تبدیل شوم.

سنجد

سنجد یکی از پرخاصیت‌ترین خشکبارهایی است که امروز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. سنجد یکی از مکمل‌های غذایی مفیدی است که ویتامین‌ها مواد مغذی زیادی دارد و به عنوان یک میان‌وعده سالم و مقوی برای همه افراد خصوصا کودکان و زنان باردار است. یکی از ساده‌ترین روش‌های مصرف سنجد به این صورت است که روزانه حدود ۲٠ الی ۵٠ عدد به عنوان میان وعده میل شود که باعث افزایش هوش و یادگیری در کودکان در سنین مدرسه می‌شود و بهترین خوراکی به جای هله هوله برای کودکان است.

روش دیگر مصرف سنجد به صورت پودر شده این‌گونه است که مقداری سنجد با گوشت و هسته آسیاب شود روزانه 1 الی 2 قاشق از پودر را داخل شیر یا روی ماست ریخته و میل کنید.

سنجد خرمایی

تولیدکنندگان سنجد خرمایی، محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه و ارزان به بازارهای داخلی و خارجی پخش می‌نمایند. روغن سنجد خرمایی به عنوان یک درمان طبیعی برای بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. این روغن سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی مختلف و همچنین آنتی اکسیدان‌ها و سایر ترکیبات گیاهی است که از سلامت شما حمایت می‌کند. این محصول محتوای بسیار بالای ویتامین c (بیش از ۶ برار پرتقال) و همچنین حاوی ویتامین‌های ضروری و مفید B۱ ، B۲ ، B۱۲ ، A ، E و k۱ و اسیدهای چرب امگا ۳، ۶، ۷ و ۹ می‌باشد که این اسیدهای چرب به سلامت پوست و مو و همچنین عملکرد سالم قلب و عروق کمک می‌کند.

سنجد

سنجد درشت

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که از بیماری کبد چرب رنج می برید، بهتر است کمی در رابطه با خواص سنجد درشت برای کبد مطالعه کنید تا به سرعت شروع به درمان خود کنید. سنجد با دیورتیکی  که دارد اقدام به پاکسازی کبد شما می‌کند به گونه‌ای که هیچ اثری از بیماری کبد چرب یا التهاب کبد در بدنتان باقی نماند.

برخی افراد نیز به دلیل غلیظ شدن ترشحات صفرای بدنشان، دچار بیماری ورم و التهاب کبد می‌شوند؛ زیرا بدن نمی‌توان این سموم را دفع کند و با افزایش سطح عفونت تعداد گلبول‌های سفید افزایش می‌باشد. به گونه ای که کبد ورم می‌کند و در صورت عدم درمان سبب مرگ فرد می‌شود.

سنجد

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*