سنگ

بنای خوشبختيم را با سنگ چیدم

هر بنایی برای استحکام نیازمند متریالی محکم است. به گونه‌ای که هر چقدر شما بنای خوشبختی‌تان را محکم‌تر ایجاد کنید، مدت زمان بیشتری از زندگیتان لذت می‌برید. اولین بار برای افزایش درآمد سنگ را انتخاب کردم. دلیل انتخابم چیزی نبود جز این که رقابت بر سر این محصول افراد زیادی را جذب خرید و فروش این محصول کرد.

سنگ گوهر

در افسانه‌ها ویژگی‌های بسیار شگفت انگیزی برای سنگ گوهر شب چراغ ذکر شده است و افراد زیادی در صدد تهیه و خریداری نوع ممتاز و درجه یک این سنگ باستانی با قیمت مناسب می‌باشند.

امروزه افراد زیادی به خریداری زیور آلاتی که با سنگ گوهر شب چراغ ساخته می‌شوند، تمایل نشان می‌دهند. سنگ‌هایی که برای تهیه انواع انگشتر نقره و سایر زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرند، در واقع سنگ یا نگین ساختنی هستند که در ساخت آنها از عناصری مانند فسفر استفاده شده است و به همین دلیل در هنگام شب و در تاریکی از خود نور ساطع می‌نمایند.

سنگ اسلب

اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده سنگ اسلب ورق‌های پلکسی است. سنگ اسلب مصنوعی پلکسی از ورق پلاستیک خشک در کارخانه تولید می‌شود که به مقدار ناچیزی دارای انعطاف است. سنگ‌های پلکسی در چهار نوع رنگی، شفاف، نورگذر و آینه‌ای تولید می‌شوند.

این محصولات به علت خواصی که دارند در انواع طراحی فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین عاملی که سبب محبوبیت سنگ‌های پلکسی شده است، برش آسان آن‌ها است.

نحوه ساخت سنگ اسلب مصنوعی صنعتی این‌گونه است که رنگدانه‌های اکسید آهن باعث ایجاد طرح و رنگ در سنگ شده و با ترکیب با مواد اولیه دیگر و قرار دادن آن در قالب‌های اسلب می‌توان این سنگ‌ها را در کارخانه تولید کرد.

سنگ اسلب از لحاظ قیمت و از لحاظ حمل و نقل بسیار مناسب‌تر از انواع طبیعی آن می‌باشد.

سنگ

سنگ مرمر

سنگ مرمر از معادن استخراج می‌شوند و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند از جمله این‌که اغلب دارای رنگ روشنی می‌باشند و درون آنها رگه‌های رنگی به رنگ‌های سیاه، زرد، آبی، صورتی، خاکستری و غیره مشاهده می‌شوند. هر چقدر میزان آهک موجود در سنگ‌های مرمر خالص‌تر باشد رنگ آن به سفیدی بیشتری می‌زند و هر چقدر ناخالصی‌هایی مانند اکسیدهای آهن، خاک رس و غیره در آنها بیشتر شود رگه‌های رنگی به وجود می‌آیند. همچنین وجود کلسیتها در سنگ مرمر باعث می‌شوند که سنگ تراش بتواند آنها را به خوبی بتراشد. پس در نتیجه برای ساخت مجسمه یا سایر مصنوعات سنگی دیگر مناسب می‌باشند.

سنگ

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*