ایرباد 3i آنر

ایرباد 3i آنر با قابلیت نویز کنسلینگ و باتری 32 ساعتی معرفی شد

ایرباد 3i آنر با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. Earbuds 3i با قابلیت نویز کنسلینگ همراه شده است و می‌تواند با هر بار شارژ تا ۳۲ ساعت شما را همراهی کند.

آنر در رویداد اخیر خود از گوشی تاشو Honor Magic Vs و همچنین گوشی‌های سری 80 خود رونمایی کرد. این شرکت چینی همچنین ایربادز آنر 3i را نیز در کنار گوشی‌های جدید ارائه کرده است.

مشخصات فنی و قیمت آنر ایرباد 3i

ایرباد 3i آنر

هدفون بی‌ سیم جدید آنر طراحی توگوشی دارد و با درایورهای ۱۰ میلی‌متری همراه شده است. این ایرباد بی‌ سیم از طریق بلوتوث ۵.۲ به گوشی متصل می‌شود. آنر محصول جدید خود را به حذف صدای محیط برای تماس‌ها و حذف نویز فعال مجهز شده است. قابلیت حذف نویز فعال می‌تواند صدای بیرونی را تا حداکثر ۳۲ دسی‌بل کاهش دهد. به همین خاطر آنر حالت محیطی را نیز برای این ایربادز در نظر گرفته است.

وزن هر گوشی آنر ایرباد 3i به ۵.۵ گرم می‌رسد و درون خود نیز میزبان یک باتری ۵۵ میلی‌آمپر ساعتی هستند. با این باتری می‌توانید در صورت غیرفعال کردن نویز کنسلینگ تا ۱۰ ساعت از ایرباد استفاده کنید. با نویز کنسلینگ هم می‌توانید انتظار عمر باتری ۷.۵ ساعتی را داشته باشید.

شرکت سازنده ادعا می‌کند که این گجت با کیس شارژ (باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی) و بدون نویز کنسلینگ، می‌تواند تا ۳۲ ساعت شما را همراهی کند. هرچند که با نویز کنسلینگ این میزان به ۲۴ ساعت می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های ایرباد آنر می‌توان به ژست‌های کنترلی لمسی و تاخیر زمانی پایین برای بازی اشاره کرد.

ایرباد آنر 3i از امروز در رنگ سفید و با قیمت ۶۳ دلار برای کاربران چینی قابل سفارش خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*