کسب و کار

این کسب و کار موجب سعادتمندی شما خواهد شد

در این مقاله قصد داریم در رابطه با محصولی پرطرفدار که می‌تواند شما را ثروتمند کند، صحبت کنیم. پیشنهاد ما به شما قهوه است. قهوه به خاطر خواص، طعم تلخ و خاصش در میان مردم بسیار محبوب است و در بازار جایگاه خوبی دارد. لذا می‌توانید با قهوه به سعادت و خوشبختی برسید. در ادامه چند نوع از انواع قهوه را به شما معرفی می‌کنیم.

قهوه تلخ

قهوه تلخ همان‌طور که از اسمش پیداست دارای طعمی بسیار تلخ بوده و به همین علت تنها با برخی از ذائقه‌ها سازگار است. همچنین کیفیت و قیمت قهوه تلخ بسیار مهم است. رنگ آن با توجه به نوع قهوه و روش‌های تولید و رست آن از قهوه‌ای روشن تا تیره متغیر بوده و در برخی موارد سیاه و بژ می‌باشد. تنها ۲ درصد از کل تولیدات قهوه در جهان را به خود اختصاص داده است. این نوشیدنی به صورت سرد یا گرم و اغلب گرم مورد مصرف قرار می‌گیرد و در حدود ۴۰ نوع روش برای دم کردن آن وجود دارد. قهوه دارای مقدار زیادی کافئین است و برای آرامش، رفع خواب آلودگی و هوشیاری انتخاب بسیار مناسبی می‌‌باشد.

قهوه خرما

مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که هسته خرما دارای خواص بی نظیری است که وجود آن را در برنامه غذایی هر فردی ضروری می‌کند. قهوه هسته خرما به دلیل دارا بودن تاثیرات محافظتی پرو آنتوسیانیدین از انواع آسیب‌ها و خطرات کبدی و همچنین مشکلات کلیوی جلوگیری می‌نماید. همچنین قیمت قهوه خرما بسیار منصفانه است. دمنوش هسته خرما به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های بالا همچنین پلی‌ فنول‌ها دارای خاصیتی ضد ویروس و ضد باکتری است. علاوه بر مواردی که ذکر شد، قهوه خرما ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های مهم قهوه خرما نداشتن کافئین است و قهوه به علت وجود کافئین سبب ایجاد مشکلات پروستات می‌شود، اما قهوه خرما به علت نداشتن کافئین باعث درمان پروستات می‌شود. خرما سرشار از انرژی و ویتامین است، هسته خرما نیز به علت دارا بودن ویتامین و کالری بالا برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است.

کسب و کار

قهوه صد درصد روبوستا

قهوه روبوستا یکی از پرفروش‌ترین دانه‌های قهوه است، اما در مقایسه با نمونه‌های مشابه، از قیمت کمتری برخوردار است. قیمت قهوه صد درصد روبوستا در مقایسه با محصولات مشابه دیگر، معمولا به دلیل شرایط نگهداری و کشت آسان‌تر این محصول به نسبت بقیه نمونه‌ها، طعم تلخ و عرضه و تقاضا، متفاوت و متغیر می‌باشد. دانه خوش عطر روبوستا معمولا دارای انواع مختلف است و بهتر است ابتدا نوع مورد نظر خود را مطابق سلیقه خود انتخاب و سپس برای خرید و آگاهی از قیمت اقدام نمایید.

کسب و کار

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*