ترفند

آرزوهای دست نیافتنی‌ام را با این ترفند به‌دست آوردم

راه‌اندازی کسب و کار برای خود بهترین روش برای کسب ثروت است؛ اما ممکن است با خود بگویید من توانایی مالی جهت شروع یک حرفه‌ی جدید را ندارم. در پاسخ باید به شما بگویم من نیز چنین شرایطی داشتم، اما با روش نوینی آشنا شدم که با پول مشتری سرمایه‌ی اولیه کارم را جمع‌آوری کردم و در زمینه انواع ظروف فعالیتم را آغاز کردم و در حال حاضر به یک فرد بسیار ثروتمند تبدیل شدم.

ظروف چینی

در بسیاری از کشورهای جهان ثابت شده که زادگاه ظروف سفالی کشور عزیزمان ایران است. مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از این محصول تولید می‌شوند که قدیمی‌ترین آنها ظروف چینی گل سرخ و گل برجسته هستند.

تولید این محصول که از کشور چین شروع شد تقریبا برای 7 قرن قبل است. در سال‌های اولی که این محصول به بازارهای متفاوت وارد شده بود تنها افرادی که از آن استفاده می‌کردند بزرگ‌زادگان و پادشاهان بودند؛ اما به مرور زمان استفاده این محصول در میان مردم نیز باب شد و به جایی رسید که در اکثر رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری از این ظروف برای سرو غذا استفاده کردند.

ظروف آرکوپال فرانسه

بعضی از ظروف آرکوپال در بازار از قیمت بالاتری نسبت به بقیه برخوردارند که ظروف آرکوپال فرانسه 12 نفره یکی از آن می‌باشد. در ایران مردم به سفره‌آرایی و مهمان‌نوازی اهمیت بسیاری می‌دهند و برای آنها مهم است که زیباترین سفره را در هنگام پذیرایی از مهمانان خود داشته باشند تا بیشتر به چشم بیایند و مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. سرویس آرکوپال ویکتوریا فرانسه گزینه‌ای است که شما به دنبال آن می‌گردید.

می‌توان گفت که آرکوپال ظرفی بین چینی و شیشه می‌باشد. ظروف آرکوپال زیباتر و سبک‌تر نسبت به چینی و شیشه می‌باشد.

ترفند

ظروف آرکوپال

انتخاب ظروف مناسب جهت سرو غذا باید طبق اصول صورت بگیرد و گزینه مناسب می‌تواند لذت نشستن جلوی میز یا سفر را در فرد افزایش دهد. از این سو ظروف آرکوپال بیضی‌شکل گرد یا مدل‌های دیگر که بسته به سلیقه شما انتخاب می‌شود، گزینه بسیار مناسبی بوده و می‌توانید از این ظروف نیز استفاده کنید.

سرویس‌های چینی از قدیم در بین خانواده‌های ایرانی از جایگاه خوبی برخوردار بود و امروزه نیز مدل‌های جدیدتر و به‌روزتر آن را در خانه‌ها می‌توان دید. این ظروف در مقایسه با آرکوپال کمی براق‌تر است؛ ولی در سرویس‌های آرکوپال با توجه به فناوری‌های جدید به کار رفته در آن از نظر زیبایی و تنوع کمی از ظروف چینی پذیرایی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

ترفند

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*